Başka♡

İsminizi seviyor musunuz?
Oysa çok güzel bir adı vardı: Nezahat... Sevmezdi, çünkü kendini sevmezdi. Zamanında onu kimse sevmemişti ki...
Sayfa 24 - Doğan Kitap, 1. Baskı, Mayıs 2026.·Kitabı okuyor
Alıntı
Başka♡
Evet çok seviyorum. Çünkü bir insanın adı, ona verilen ilk hediyedir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sizce: "İnsanın özü iyi midir / kötü mü?"
İnsanın özünün kötü olduğuna inanıyordu. İn­san, iyi insan olmak için çok çabalamak zorundaydı ama kötülük için çabalamaya gerek yoktu.
Sayfa 310 - Can Çağdaş Yayınları, 1. Basım, Kasım 2025.·Kitabı okudu
Alıntı
Başka♡
İnsanın içinde iyilik ve kötülük vardır. Hangisini besleyeceğine kendisi karar verir.
"Sevilen alıntılar" etkinliği, haydi sen de katıl!
💬Okuduğun kitaptan beğendiğin bir cümleyi/alıntıyı yoruma bırak, ben de en çok beğeni alan 10 yorumu ileti haline getirip onu yazan okuru da yanında etiketleyip burada paylaşayım. ❤️Kim bilir, belki bir cümlemiz bir okurun o kitabı okumasına vesile olur... ⏳️Bu gece saat 2️⃣2️⃣.0️⃣0️⃣'ye kadar katılım sağlayabilirsiniz. ⚠️Birden fazla alıntı paylaşmanız mümkündür.
Başka♡
Kendi yüreğine dokunamayan bir insan başkasının yüreğine de dokunamaz! Kendini Bilen Rabb'ini Bilir
"Sevilen alıntılar" etkinliği, haydi sen de katıl!
💬Okuduğun kitaptan beğendiğin bir cümleyi/alıntıyı yoruma bırak, ben de en çok beğeni alan 10 yorumu ileti haline getirip onu yazan okuru da yanında etiketleyip burada paylaşayım. ❤️Kim bilir, belki bir cümlemiz bir okurun o kitabı okumasına vesile olur... ⏳️Bu gece saat 2️⃣2️⃣.0️⃣0️⃣'ye kadar katılım sağlayabilirsiniz. ⚠️Birden fazla alıntı paylaşmanız mümkündür.
Başka♡
Allah'a dönmek zorundayız. Rabbini Dinle