janset

janset
@jnseet
"Neden gizli ağlıyorsun? Mademki senin ağlanacak şeyin var, niçin birlikte ağlamayalım?"
Reklam
Geceler çok erken gelir hastanelere. Ama bitmek bilmez. Gün doğmak bilmez.
Çok yorgunum. Buna yorgunluk demeyelim. Hüzündür olsa olsa...
Yapım gereği tembel değilim muhtemelen, ama benim için yapacak iş yoktu. Değersizdim, mahkûm edilmiş, çiğnenmiştim.
Bazen düşünüyorum, ne garip mahlûklarız? Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikâyet ederiz; fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız?