Öncelikle çok çok güzel bir kitap. Bizim dilimize çeviren, böyle güzel çeviren çevirmenlere teşekkür ediyorum. Karakterlerin duyguları, iç dünyalarında yaşadıkları kararsızlıklar, karar verme süreçleri çok iyi yansıtılmış. Çevre, karakter betimlemeleri o kadar güzel ve yerindeydi ki asla yormadı. Sadece ikinci cildin ortalarında olaylar biraz tekdüzeleşmeye başlayınca sıkıldım. Derken...
SPOILER
Ana karakterimizin delirdiği zamanda kafa karışıklığı o kadar O KADAR iyi yansıtılmış ki... Şu an düşününce bile hayran oluyorum.Herkes okumalı. Okuyun, okutun.