Herif, bize resmen "Sergerde" diyor. Başsergerde de Mustafa Kemal Paşa... Güler misin, ağlar mısın? Uykudaki askerlerimizi öldürenlerin cinayetlerini anlaşmaya uygun bulan adam, "Elimde işe yarar kuvvet yok" demeyi subaylık onuruna yediremeyecek belki de ölüme giden Yarbay Rahmi Bey'e "Sergerde" diyor. Hem de Anzavur sergerdesine paşalık verdikten sonra...
Eğer birini seviyorsam herkesi seviyorumdur; dünyayı, yaşamayı seviyorumdur. Eğer birine "Seni seviyorum" diyebiliyorsam, "Sende herkesi seviyorum, seninle tüm dünyayı seviyorum, sende aynı zamanda kendimi de seviyorum" da diyebilmeliyim.