Tamamen merakımdan okumaya başladım ve hakkında yapılan olumsuz yorumların hiç de abartı olmadığını gördüm. Tufan karakterini okumak bile beni sinirlendirdi; kitabı yarım bırakmak zorunda kaldım. Sonunu da öğrendim ve iyi ki devam etmemişim dedim. Kadın karaktere yapılan aşağılamaların, şiddetin, manipülasyonun ve zorla kontrol etme gibi davranışların romantikleştirilmesi... Tufan gibi bir karaktere romantik bir anlam yüklenmesini gerçekten anlayamıyorum. Bayılıyorum diyenler var birde çıldırırsın!! Yazım dili de bana göre oldukça amatör geldi. Böcek sahnesi, silah sahnesi ve sonlara doğru yaşanan olaylar bana gerilimden çok absürt geldi. Ne karakterlerini, ne konusunu, ne işleyişini ne de anlatımını beğendim. Bu kitabın neden bu kadar övüldüğünü ve basıldığını gerçekten anlamıyorum. Korkunç bir okuma deneyimiydi katlanamadım.