İkimizin mutlu olacağını hayal etmek zordu. Hayatımdaki diğer her șey gibi olacağını, yani zor ve hüzünlü olacağını düşünüyordum; çünkü kendim zor ve hüzünlü biriydim.
Yine de bir șeyi sevebilmek hiçbir şeyi sevmemekten, birini sevebilmek hiç kimseyi sevmemekten iyidir; işte buradayım, bu dünyada yaşıyorum ve bir anlığına bile keşke yaşamasaydım demiyorum.