Al getir sevgiliyi Beşiktaş'tan..
Haydi Abbas, vakit tamam; Akşam diyordun işte oldu akşam. Kur bakalım çilingir soframızı; Dinsin artık bu kalb ağrısı. Şu ağacın gölgesinde olsun; Tam kenarında havuzun. Aya haber sal çıksın bu gece; Görünsün şöyle gönlümce. Bas kırbacı sihirli seccadeye, Göster hükmettiğini mesafeye Ve zamana. Katıp tozu dumana, Var git, Böyle ferman etti Cahit, Al getir ilk sevgiliyi Beşiktaş'tan; Yaşamak istiyorum gençliğimi yeni baştan Cahit Sıtkı Tarancı
Şiir
Bu kırık kalbimi kalb et
Yâ Rab bu kırık kalbimi kalb et Geçsin bu kederden dahi nevbet.. Bilmez değilim sırrını derdin Aslında benim kendime gurbet.
Şiir
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
“Kalb, ebedü’l-âbâda müteveccih açılmış bir penceredir; bu fâni dünyaya razı değildir.” Bediüzzaman Said Nursî / Mesnevi-i Nuriye
"Yâ Rab bu kırık kalbimi kalb et, Geçsin bu kederden dahi nevbet. Bilmez değilim sırrını derdin Aslında benim kendime gurbet." Ömer Demirbağ
Tasavvuf
*ÂB-I HAYAT - 4865 (CUM'ANIZ MÜBAREK OLSUN)* *Huzur Pınarı ailesinin pek muhterem üyelerinin mübarek Cuma gününü tebrik eder,* *hususi dualarınıza muhatab olmak isteğimizi arz ederiz efendim.* *ali zeki osmanağaoğlu* -------------------------------------- Büyükler buyurdular ki; Mübarek Hocamız buyurdular ki; İnsanın ağzından ne kelam dökülüyorsa, o kelamlar onların amelinin tercümanıdır. El kelam sıfât-ı mütekellim. Yani herkes dilinin altına gizlenmiştir, herkesin kelamı kendisinin sıfatıdır, kendi amelidir. Dil tercümandır. Dil neye tâbidir; kalbe tâbidir. Peki, kalb neye tâbidir? Eğer bir müminin kalbi, Allah sevgisiyle, peygamber sevgisiyle, büyüklerin sevgisiyle dolu ise onun elini kolunu bağlasanız başka şeylerden bahsetmesi ona ağır gelir. Dolayısıyla o, Allah'tan bahseder, peygamberden bahseder, büyüklerden bahseder. Fî emanillah *Huzur Pınarı* huzurpinari.com
Alıntı
Cumanın bereketiyle bereketlensin gününüz… İstiğfâr, dil ile de söylenebilir ama asıl istiğfar kalb ile yapılandır. Gönülden yapılmayan istiğfâr dilde kalır, makbûl olmaz. Gönülden yapılan istiğfârın alâmeti pişmanlıktır, gözyaşıdır, bir daha o günaha dönmemeğe azmetmekdir, o günahdan tiksinmekdir, istikrah etmekdir. Günahına pişman olmadığı hâlde, yalnız diliyle istiğfar eden kişi, istiğfar etmiş olmaz. Böyle bir kimse yüz bin defa "estağfirullah" dese de bir faydası olmaz. Muzaffer Ozak✨ Aşkî Dualar🌷
Duygu ve Düşünce