Sarayın Soytarısı

Sarayın Soytarısı
@kamchatka
BEĞENENLERİ ENGELLİYORUM ONUNLA AYNI ADI PAYLAŞANLAR HARİÇ
Final
rüyamda bir tören oluyordu ve bu töreni yukardan birlikte izliyorduk, sanırım düğünümüz oluyordu. insanlar mavi kırmızı beyaz elbiseler giymişler sanki çok büyük bir olayı kutlar gibi danslar ediyorlardı. en güzelleri her zaman ki gibi sendin, buluttan bir elbise ve gökkuşağından bir taç ile yeryüzündeki en güzel kız... nasıl bu hale düştük güzel gözlü kız, nasıl bu kadar uzaklaştırdım kendimi senden. kirpiklerinin sayısını bilmek isterken ayrı kaldığımız günleri saymak zorunda bıraktım kendimi. sana da çok acı çektirdim biliyorum. bunu pişmanlığını da yaşıyorum diğer pişmanlıklarımla. sahiden beim hep aynı tıp senin dediğin gibi. ikimiz arasında bizden başka hiç kimsenin ne yaşacağı ne de anlayacağı bir iletişim oldu. ben şahsen başka hiç bir ilişkiye benzetemiyorum. çünkü benim bu kadar direttiğim senin bu kadar direndiğin zaman içinde yakınlık kurmuş sonrasında bu kadar uzak kalmış bir ilişki sanıyorum benzersizdir. yaşadıklarımdan öğrendiklerimle bir gün çıkıp karşına gelmek isticem, seninle bir kez daha görüşmek konuşmak belki anlaşmak ve bir yerden beraber yolumuza devam etme teklifi sunucam. şu sıralar tek düşüncem bu konuşma üzerine. yazıyorum çiziyorum okuyorum, bir faydası var mı bilmiyorum ama kendimde bulduğum son bir güçle yeniden sana uzanmak elimi uzatmak istiyorum... son bir defa elimden tutar mısın?... sanırım şu sıralar cevabını bildiğim az sorudan biri buydu her neyse umarım derslerine iyi çalışıyorsundur. ben de o sınıfları gördüm ve emin ol hiç bir hoca size kasıtlı bi kötülük yapmaz, alınan kararlar size zor gibi gelebilir ama emin ol tecrübelerine güvenmek sizin isteklerinizden daha doğru... yanlış anlama ama dersleri zaten gidilmeyen bir dönemdi ve sınav zamanı oturup ders çalışarak geçiyorduk. birinci sınıfı hepimiz böyle geçirdik ama tek fark
Eğitim
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Rüya
iyi geceler. bu gün odamın düzenini değiştirdim. odada bu kadar çok vakit geçirdiğim başka bir zamanım olmamıştı. şartlar böyle olmasaydı bu günlerimi nasıl geçirirdim bilmiyorum. bazen evde kalmak zorunda oluşuma seviniyorum. çünkü dışarı çıkıp sizin oraya gelebilseydim seni daha çok rahatsız ederdim sanıyorum. gerçi niyetim asla rahatsız etmek olmadı. hiç bir zaman keyfini kaçırmak gibi bi amaçla gelmedim kapına. ben sadece seni uzaktan da olsa görebileyim ya da cesaretimi toparlarsam belki zilini çalabilir ya da arayabilirim diye umarak geldim. nasıl oluyor hiç anlayamıyorum ama bir türlü seninle işlerim yolunda gitmiyor. ya bir şeyi yapmayışım hata oluyor ya da direkt hatanın kendisi oluyor yaptığım. bu hayatta ne senden önce kimseyi bu kadar sevdim ne de senden sonra severim herhalde, eksiklerimle yanlışlıklarımla her şeyimle bu hayata dair emin olduğum az sayıda şeyden biri sana duyduğum sevgim. inan bana seninle geçecek bir ömür için her şeyden vazgeçebilirim... her geçen günle birlikte özlemin büyüyor içimde, sana gelmek sana koşmak istiyorum... bayramdan sonrası için seninle konuşmayı planlıyorum umarım o gün her şeyi tersine çevirebileceğimiz güzel bir gün olur... sana bir şarkı dinletmek istiyorum, rüyalarım olmasa, atilla atasoy. gördüğüm rüyalara inanmıyorsun ama... seni seviyorum *
Müzik
Özlem
akıp geçerken zaman mavi bir gökyüzünün altında, sensiz geçen günleri nasıl telafi edeceğimi düşünüyorum şu kısacık hayatımda... tarifi yokun senin için hissttiklerimin aslında, keşke bir yol olsaydı durabilmek için senin yanında... özlemek nasıl bir şey? acaba bir bitki gibi mi? gözyaşlarımızla suladığım nadide bir çiçek mi? peki acaba özlem özleyene mi ait yoksa özlenilenin dönene kadar onun yerine tutan bir gölgesi mi? soruların cevabı değil sensin aslında aradığım. her gün onlarca soru soruyorum kendi kendime ama hiç birinin cevabını söyleyemiyorum. ne sana ne de kendime belki hala doğru soruyu soramıyorumdur. aslında seni bu kadar istiyorken nasıl bu kadar uzakta kalmayı kabul ediyorum bilmiyorum. suçum büyük belki de budur beni ayağa kalkamayacak kadar takatsiz bırakan. benim ancak sana elimi uzatacak mecalim kalmış gibi görünüyor. acaba uzattığım bu eli tutar mısın? ben her zaman senin yanında olmak için hazırda bekledim, bekliyorum. hiç bir zaman her hangi bir şeyde senin için ulaşılamaz ve erişilemez olmadım. şimdi de öyleyim, tek yapman gereken ben elimi uzattığımda tutmak. evet, sana elimi yeniden uzatacağım. çünkü beni bir kez daha, son bir kez daha düştüğüm bu yanlış kuyusundan çıkarmanı niyaz ediyorum. benim için bunu yapacak yegane kişi sensin.... sakın dekanın korkutmalarına ya da iş bilmez hocaların size eziyet ettiğine dair ahmak yorumlara kanma. bizim dönem için yapılan toplantıda dekanın söylediği bir çok şey eğitim komisyonunca reddedildi ve düzeltildi. evet şartlar ağır ve süreç çetin ama lütfen elinden geldiğin kadar oku ve anlamaya çalış... bazı yerler tek başına kavrayacak kadar kolay olmayabilir bu konularda bilen arkadaşlarından üst dönem tanıdıklarından yardım isteyebilirsin. keşke bu kişi ben olsaydım ama henüz bunu yapacak yakınlıkta
Şiir
mango
her şey çok güzel gidiyor... keşke ablam da burada olsaydı ama malesef gelemedi. ilk başta görev yerlerinizden ayrılmayın dendiği için kalmak istedi, sonradan da malum yasaklar olunca şehirden ayrılamayıp bizim yanımmıza gelemedi. sık sık telefonda kendisiyle görüşüyoruz. annem bu duruma çok üzülse de elden bi şey gelmiyor. ablam sıkılmadığını söylese de sıkıldığı çok belli. sevdiklerinden uzak bir halde, tek başına bir eve sıkışıp kalmak sıkıcı değil de nedir ki. sanırım onu çok iyi anlayabiliyorum çünkü benim de sana karşı hissettiklerim tıpatıp aynı. sevdiğimden uzaktayım ve evin bir odasında tüm gün seni düşünüyorum. acaba senin günlerin nasıl geçiyor? bunu gerçekten çok merak ediyorum. inşallah ders çalışmaya devam ediyorsundur. senin için elimden bir şey gelmeyişi beni çok derinden yaralıyor. ama sana dua ediyorum, her gün 1 cüz kuran okuyup sevabını sana ve ölmüşlerine hediye ediyorum, dileğim odur ki hem bu alemde hem de öteki alemde sana faydası olan bi şeyler yapmak. umarım seninle bir gün yeniden bir araya gelme şansımız olur. bugünlerde kendim için dilediğim yegane dilek budur... seni çok özlüyorum, sen de beni özlüyor musun güzel gözlüm?
Anket
Astronomi
yıldırımlarla aydınlanan bu gecede seninle birlikte pencerenin ardında sıcacık sahlep içerken olmak isterdim... yaşadığım her güzel anı, mutlu hissettiren her saniyeyi seninle paylaşmak isterdim. bu her zaman böyleydi bu yüzden sana gerek bir fotoğraf gerek bir ses kaydı ile aktarmaya çalışrdım. sanırım bunlar sende hissettiğim duygulardan değil de gereksiz ne olduğu belirsiz ve amaçsız gibi dşünceler oluşturan mesajlarmış. kimseler bilmez senin kadar beni, kalbimde kimseye karşı bir kötülük yoktur. kendi nefsim için kimseden nefret etmem ya da herhangi bir şeyi kötülemem. bir gaflete düştüm, senin dediğin gibi belki bir başkası olsaydı senin yerinde hiç bu kadar sorun olmayacaktı belki ama bir başkası olsaydı senin yerinde emin ol bu kadar zorlamazdım zaten yanında olmak için bu kadar ısrar etmezdim. sende ne var ne buluyorum ya da neyi arıyorum bunu bilmiyorum. ama gözlerim kapatıp içime baktığım zaman seni görüyorum. kalbimin her sesi aklımın her tınısı sana dairken seni bu kadar istemesem kendime haksızlık yapmış olurdum doğrusu. gülmek için bir araya geliyoruz ama göz yaşlarımızdan başka bir sonuca varamıyoruz... inan bütün hayatım bütün hayallerim sadece sana dair... inan diyip duruyorum çünkü bana inanmanı ve yeniden bir şansımız daha olmasını çok istiyorum. sana büyüdüğümü göstermeyi seninle bir hayatı ne kadar istediğimi göstermeyi çok istiyorum. her an sana koşmak senin yanında olmak hatta kapında beklemek istiyorum. keşke bunların hiç birini yaşamasaydık da seni şimdi arayıp nasılsın diye sorabilseydim.... sanıyorum bayramda seni arayacağım, açmazsın telefonlarımı biliyorum o yüzden cevapsız çağrıdan sonra bir de mesaj atacağım. ona da cevap verir misin bilmiyorum ama bir yerinden sana tutunmaya çalışıyorum işte... her zaman senin için dua ediyorum...
İlişkiler