bu dünyadaki en büyük nankör benim herhalde, allahın kalbime verdiği bu nimeti israf ettim, aşkımı ziyan ettim. sana duyduğum sevgiye zarar verdim, kendime de ihanet ettim sevgime de... aşkın gerekliliklerini yerine getiremedim, yapmam gerekenleri değil de yapmamam gerekenleri yaptım. fedakarlıktan döndüm, küstahlık yoluna girdim. dünyanın en büyük kötülüğü bu olsa gerek. ben hatalarımı görüp itiraf ediyorum. temizlenmenin yenilenmenin tövbenin ilk adımı kusurları itiraftan geçer diye okudum. ben şimdi bunu istiyorum lütfen bana elini uzat ve yardımcı ol, defalarca kurtardığın bu gönülü bir kez daha tutup sana ulaşması için yardım et... hatalarla yanlışlıklarla tanıttığım kendimi düzeltmek, senin gönlünü almak yeniden seninle güzel günlerin hayallerini kurmak için bir yol arıyorum. inan bana, lütfen, pişmanlığım dağlar kadar büyüyor günden güne, içimdeki sevgi nasıl bir sevgiymiş ki seni bu kadar kırmama üzmeme sebep olmuş. hep bunları düşünüyorum, yemin ederim nasıl bu hale geldiğimiz hakkında bir fikrim yok. gerçekten sana duyduğum sevgiden şüphe etmiyorum ama belli ki eksikliklerim yanlışlıklarım varmış. ben sana duyduğum sevgiyi her zaman çok üstün gördüm her zaman benim için kutsal olan bir sevgi gibi gördüm ve öyle yaşamaya çalıştım. nedendir bilmiyorum bir türlü seninle işler yolunda gitmedi. ikimiz de aslında bu süreci yönetmek istedik ama başaramadık. ben bunun için çok üzgünüm bir şeyleri düzeltmek istiyorum ve bunu başarabileceğimize inanıyorum. birlikte çok büyük dersler aldık. birlikte ikimiz de çok büyüdük ve çok şeyler öğrendik. kalbini kırdığım için gerçekten çok üzgünüm, bir ömür boyunca seninle veya sensiz geçecek her anımda bunun pişmanlığını taşıyacağım ve en derinden hissedeceğim... hayırlı geceler.....