Sarayın Soytarısı

Sarayın Soytarısı
@kamchatka
BEĞENENLERİ ENGELLİYORUM ONUNLA AYNI ADI PAYLAŞANLAR HARİÇ
Irmak
nerde bir mutluluk görsem seni arıyor gözlerim, nerde bir mor renk görsem ellerini arıyor gözlerim... aslında her yerde sen varsı, sadece içimde değil etrafımda da nereye baksam seni görüyorum. aslında göremiyorum ama tahmin ediyorum. yani şu adna hayatımda olsaydı burada ve şöyle olurdu diyorum. çokçaları kendi kalbimle bildiğim üzere seni çok sevdim seviyorum ve daha seveceğim. büyük bir yanlış yaptım ama şimdi affedilmeyi bekliyorum. sadece boş bir bağışlanma sözü duymak değil niyetim; yeniden hayatlarımızı birleştirebileceğimiz yakınlığa erişmek senin yanında yürüyen bir yoldaş olmaktır emelim... hayatta şu zamana kadar bir çok defa zarara uğratıldım ancak her zaman ne olursa olsun hiç birini bile aklımda tutmadım hep unuttum ve insanları affettim. kabul ediyorum hiç biri bana benim sana verdiğim kadar büyük bir zarar vermedi ama zannediyorum içimde hissettiğim küçük merhamet duygusu daha büyük bir merhamet duygusuna delalet eder. yani bir kapının ardında bir oda dolusu altın olsa ve bu kapının altından bir kaç tane altın bizim olduğumuz tarafa doğru geçse biz bu durumda kapının ardında herhalde bir hazine var diyebiliriz diye düşünüyorum. bu teşbih bana ait değil çok eskiden bir kitapta okumuştum ama şu anda içinde bulunduğum durum bana bunun ne kadar anlamlı olduğunu hissettiriyor. evet insan her zaman o kapının altından gelen altınları görmüyor bazen kötülükler de yuvarlanıp kapının altından geliyor ve bu daha büyük kötülükleride vuku bulabileceğini gösteriyor. burada önemli olan da kişinin kötülüğe açılan kapıdan ne kadar uzaklaştığı ve nasıl bir tövbe ettiğidir. sadık bir tövbe ile geri dönüşü mümkün kılan yaratıcının bir aynası olarak yeniden kapına geleceğim gün için kendimi hazırlıyorum. senden, sesinden ve gülüşünden en çok mahrum kalmış bir kişi olarak
İlişkiler
Reklam
Gözyaşlarım
hareket ettirelemeyen bir cisimle durdurulamayan bir cisim çarpışırsa ne olur bilmek ister misin? aslında biliyorsun zaten çünkü bizim hikayemez tam olarak da böyle geliyor bana. sen gördüğüm en zor, ben ise olabilecek en inatçı karakter olarak karşılaşmamız kocaman bir patlama oldu. büsbütün ve hepten kaybettik. bu arada ben kaybettiğimizi düşünmüyorum. büyük dersler almadık mı birbirimizden? daha kıymetli oldu benim gözümde bazı şeyler. evet kabul kirlendim düştüm pisliğe bulandım seni de yanımda batırdım. ama neyse ki bu hayatta af dilemek tövbe etmek ve geri dönmek diye bir şey var. yaratan kullarına kendi ruhundan üflediğinden olsa gerek kendi özellikleriyle donatılmışız. seviyoruz üretiyoruz yardım ediyoruz paylaşıyoruz ve affediyoruz. ne kadar büyük bir inkarın içinde yüzse de mağfiret dileyeni geri çevirmeyen bir yaratanın yarattığı senin gibi özel bir ruh da sanıyorum beni zamanla affedecek... ben bugün çıldırırcasına seni aramak istedim. bu ilk defa değil. çokça defa olduğu gibi böyle durumlarda hep seni aradım ama bu defa kendimi yenmeyi başardım. ulaşmak istemediğimden değil, bu hissimi yenmeyi başardığımdan oldu bu. çünkü bayrama kadar en azından kendimi geliştirmek yenilemek tazelemek adına susmayı tercih ediyorum. senin adına iyilikler yapıyor sana dua etmeyi ihmal etmiyorum... lütfen sen de kendi yolculuğun adına bir kaç adım atmayı ihmal etme, derslerine çalış ve uzun süredir aksamış olan bu serüven bir yerinden başlasın artık. ben her zaman, her dilediğinde ulaşabileceğin, senin için hazır olarak bekleyen biriyim. lütfen bunu aklından çıkarma ve beni kalbindeki bir odacıkta saklamaya devam et. özledim sesini, benim için bir elinle diğerini sımsıkı tutar mısın? teşekkür ederim, tez zamanda görüşmek üzere... selametle!
Felsefe
grandiyözite
rüyalarda mı buluşacağız bundan sonra? tıpkı şarkılardaki gibi... şu sıralar dinlediğim tüm şarkılar sanki bana yazılmış gibi geliyor; izlediğim filmler beni anlatıyor sanki. acaba deliriyor muyum? yoksa bu normal mi? peki sana bir sorum var gerçekten severken kaybettiğin birini unutmak mümkün mü? ccevap vermeni beklemiyrum, sadece konuyu açmak için böyle bir soru soruyorum. aslında unutmak normal bir şey. insan görmediğini zaman içerisinde unutmaya mahkum hem boş yere gözden ırak olan gönülden ırak olur diye dememişler. sahi gönüle bir defa giren bir daha çıkar mı? gözden düşmek de bunu mu anlatır yoksa? kafamın içinde binlerce soru var ve ben hiçbirine cevap bulamıyorum. çünkü yol göstericim hayat ışığım gönül yoldaşım yanımda değil. onu kendimden çok uzaklaştıracak büyük bir hata yaptım ve büsbütüm kaybettim her şeyi. dün gece rüyamda seninle ders çalışmak üzere buluşuyoruz. bu sırada savaş mı kargaşa mı bir şeylerin ortasında kalıyoruz. sen de anahtarını unutmuşsun ve eve giremiyoruz. tam osırada bir evin bodrumundan sizin eve gidecek bir merdivene çıkmaya çalışıyoruz. orda silahlı adamlarla karşılaşıyoruz. onlar senin komşularınmış. bize hemen eve gitmemeizi asla dışarı çıkmamızı söylüyorlar. kapıdan geçip eve giriyoruz ve ders çalışmaya başlıyoruz. bu sırada epey erken bir vakitte uyandım. seni rüyalarımda genelde benimle konuşmayan suskun bir ifadeyle görüyorum ama bu defa o kadar heyecanlı ve hareketliydin ki seni gerçekte böyle gördüğümü hatırlamıyorum. erhalde benim yüzümden hissettiğin baskıdan olsa gerek. oysa ben her zaman senin rahat etmeni kendi rahatıma tercih ederdim. senin bir kalp atışına kalbimi çıkarıp ortaya koymaktan geri durmazdım. hayat işte rüzgarın nereden nasıl eseceği belli olmuyor. eğer yelkenlerini hazırlamazsan bir an uyuya kalır
Sağlık
elektro
baktığım her yerde seni görürken bile seni çok özlüyorum sesin kulağımdan gitmiyor yine de burnumda tütüyorsun. bana verdiğin limonlu yastık kılıfına sarılarak uyuyorum. onu öpüyorum ve iyi geceler diyorum. söylediklerimi işitir gibi olmanı o kadar çok istiyorum ki. bana dair lan her şeyi silmemiş olmanı, kalbinin bir köşesinde bir yerlerde hala kalabilmiş olmayı... her şeyden çok istiyorum... neden bilmiyorum sana duyduğum özlemin hasretin büyümesine engel olamıyorum. aklımda sen fikrimde sen dinlediğim şarkılarda sen... gerçekten takıntılı hasta biri miyim bilmiyorum. inan bana bu güne kadar sorun yaşadığım ilk kişi sensin. ne senden önce karşıma çıkan herhangi bir kimseyle sorun yaşadım ne de ilerde yaşayacağımı düşünüyorum. sen kaçıyorsun demiştin ama asıl ben sorun çıkmasın istediğim için susuyorum. sen seni geçiştirdiğimi düşünüyorsun ama aslında sana değer verdiğim için susuyorum... hislerimin düşüncelerimin şu anda bir önemi yok önemli olan sensin. umarım biraz olsun çalışmaya başlamışsındır. bak grup sustu herkes kendi kendine çalışmaya başladı. emin ol sınav da çok kolay olacak ve herkes çok yüksek puanlar ile geçecek. biz de temel bilimlerde sorunlar yaşıyorduk sınav programları istediğimiz gibi olmuyordu konular eksik fazla oluyordu ama emin ol biraz okuyunca sorun çıkmıyor rahatlıkla geçip gidiyorsun. lütfen önceki yıllarda hazırlanmış olan notlara bir bak biraz oku. ben her an sana yardıma gelecekmiş gibi açıp her gün bir tanesini okuyorum... gerçekten senin yanında olmayı sana yardımcı olmayı bütün kalbimle istiyorum. aslında buna senden çok benim ihtiyacım var gibi... acaba senin için değil de kendim için mi bunu istiyorum. hayır hayır senin mutlu olmanı istiyorum, çünkü ihtiyacım olan gülen yüzünü bir kez daha görebilmek. hasretle ellerinden öpüyorum,
Etkinlik
Yirmiüç
ne güzel bir gün değil mi... biliyor musun camdan saat dokuzda dışarıya bakarken içimden geçen tek bir şey vardı şimdi seninle dedeylerin çatısında olmak. bu imkansız değildi inanıyorum ki hala imkkansız değil. her yer havai fişekler her yerden şarkılar sirenler. ışıl ışıl aydınlık bir akşamdı ve sanki sen vardın gökyüzünde. her akşam bu saatlerde penceremden dışarı bakıyorum, camı açıp havayı kokluyorum ve sanki seni yanımda hissediyorum. senden uzak kalmanın sorumlusu olarak bunun acısını inan her an her gün hissediyorum. pişmanlığım gördüğüm her şeyden daha büyük ve ağır geliyor bana. biliyorum seni de zor durumda bıraktım. inan senin yanında olmayı nefes almaktan daha çok istiyorum... bugün biraz baktım sanırım ders çalışmak için yeterli kaynak daha önceleri gruplarda paylaşılmış. lütfen elinden geleni yap. asla pes etme vazgeçme. bir şekilde ulaşıp konuştuğum bir kaç sizin dönemden kişi şimdiden eski dönemlerde hazırlanan kurul notlarından sınav için çalışmaya başlamış. sanıyorum bir çok kişi grupta muhalefet yaparken arka planda ders çalışıyor. fotokopiciler çalışmaya çoktan başlamış. lütfen sen de başla ve erkenden koşmaya başla. elimden gelse yanında olurdum ama şu halde biraz uzak kalmam gerekiyor. lütfen sen de geleceğin ve hayallerin için elinden geleni yap. sen her şeyi başaracak güçte birisin bundan şüphem yok... her günün bu gün kadar parlak ve renkli geçsin... hoşça kal!
Kültür-Sanat
Reklam