hareket ettirelemeyen bir cisimle durdurulamayan bir cisim çarpışırsa ne olur bilmek ister misin? aslında biliyorsun zaten çünkü bizim hikayemez tam olarak da böyle geliyor bana. sen gördüğüm en zor, ben ise olabilecek en inatçı karakter olarak karşılaşmamız kocaman bir patlama oldu. büsbütün ve hepten kaybettik. bu arada ben kaybettiğimizi düşünmüyorum. büyük dersler almadık mı birbirimizden? daha kıymetli oldu benim gözümde bazı şeyler. evet kabul kirlendim düştüm pisliğe bulandım seni de yanımda batırdım. ama neyse ki bu hayatta af dilemek tövbe etmek ve geri dönmek diye bir şey var. yaratan kullarına kendi ruhundan üflediğinden olsa gerek kendi özellikleriyle donatılmışız. seviyoruz üretiyoruz yardım ediyoruz paylaşıyoruz ve affediyoruz. ne kadar büyük bir inkarın içinde yüzse de mağfiret dileyeni geri çevirmeyen bir yaratanın yarattığı senin gibi özel bir ruh da sanıyorum beni zamanla affedecek... ben bugün çıldırırcasına seni aramak istedim. bu ilk defa değil. çokça defa olduğu gibi böyle durumlarda hep seni aradım ama bu defa kendimi yenmeyi başardım. ulaşmak istemediğimden değil, bu hissimi yenmeyi başardığımdan oldu bu. çünkü bayrama kadar en azından kendimi geliştirmek yenilemek tazelemek adına susmayı tercih ediyorum. senin adına iyilikler yapıyor sana dua etmeyi ihmal etmiyorum... lütfen sen de kendi yolculuğun adına bir kaç adım atmayı ihmal etme, derslerine çalış ve uzun süredir aksamış olan bu serüven bir yerinden başlasın artık. ben her zaman, her dilediğinde ulaşabileceğin, senin için hazır olarak bekleyen biriyim. lütfen bunu aklından çıkarma ve beni kalbindeki bir odacıkta saklamaya devam et. özledim sesini, benim için bir elinle diğerini sımsıkı tutar mısın? teşekkür ederim, tez zamanda görüşmek üzere... selametle!