Kardelen

Kardelen
@kardlenuzzn
“İyilik,iyidir.”
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? -Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. -İyi ki bir defa geliyoruz Portuga. İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü ev bazen dört duvarı ve bir çatısı olan tuğla yığınları değildi. Ev bazen insanlardı. Bir eve en yakın hissettiren,bazen,insanlardı…
Alıntı
Aslında babalarımız bizi severdi,babam konusunda bundan eminim,sadece bunu nasıl göstereceklerini bilmiyorlardı.Onlara da hiç kimse bunu nasıl yapacağını göstermemişti.O garip zırhı ancak torunları aşabiliyordu.
Alıntı
“Asıl bizim aramızda güzeldir hasret.Ve asıl biz biliriz kederi.”
Alıntı
Nihilist penguen
“Büyük ve imkansız olanı denerken yok olup gitmekten daha iyi bir yaşam amacı bilmiyorum.” Friedrich Nietzsche
1000Kitap