-Neden hiç mutlu değilsin Zeze?
-Neden mutlu olmalıyım?
-Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz.
-İyi ki bir defa geliyoruz Portuga. İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Aslında babalarımız bizi severdi,babam konusunda bundan eminim,sadece bunu nasıl göstereceklerini bilmiyorlardı.Onlara da hiç kimse bunu nasıl yapacağını göstermemişti.O garip zırhı ancak torunları aşabiliyordu.