Büyük bir mağaramız olsun bizim de.
Bu şehre, bu karmaşaya, bu merhametsizliğe, bu gürültüye ayak uyduramayanların sığınabileceği bir mağaramız olsun..
Ah,reis bey,sevmek hele benim gibi sevmek berbat bir şey.Hayatımda yalnız o vardı.Gözümü kapadığım zaman onu,uyuduğum zaman onu,uyandığım zaman onu görüyordum.
Halbuki ben onun için bir hiçtim;gelmiş ve geçmiş birisi…