•N

•N
@kayboldumgozlerinde
#171985017 gelmişken bi takibini alırımmm :)
"Çok dövdüler beni, kan kustum ama ölmedim. Yaşadım, seni bir kez daha görebilmek için yaşadım..."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İntikam almanın en iyi yolu intikam alınacak kişiye benzememektir.
Alıntı
"Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette, ama mesele sadece mutluluk değildi. Önemli olan yaşadığını, hayatın bir anlamı, bir değeri olduğunu hissetmekti."
Alıntı
Sessizliğin dünyasında görünmeden dönüp durma izni vardı, aynanın arkasında, çıkmaz bir içeriye doğru ya da sarmal şeklindeki bir dışarıya doğru.
Alıntı
“Birini seversen eğer, olmasını istediğin gibi değil, olduğu gibi her şeyiyle seversin.”
Alıntı