ayşegül

ayşegül
@kelebegimm3242
;𝙷𝚒ç𝚋𝚒𝚛 𝚋𝚎𝚔𝚕𝚎𝚗𝚝𝚒𝚖 𝚢𝚘𝚔 𝚑𝚊𝚢𝚊𝚝𝚝𝚊𝚗 𝚍𝚘𝚜𝚝 𝚟𝚎𝚏𝚊𝚢ı 𝚢â𝚛 𝚜𝚎𝚟𝚍𝚊𝚢ı 𝚋𝚒𝚕𝚜𝚒𝚗 𝚢𝚎𝚝𝚎𝚛

ayşegül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
20 saatte okudu
·
Okunma: 25 Eylül 2022 16:13
·
2022 4. kitabı
Lev Tolstoy
8.2/10 · 234,4bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gönderi kullanım dışı
Yine de biri çıkıp nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Kederli olduğum da söylenemez zaten. Buna sebep de yok çünkü. Ne taze bir ölüye sahibim, ne felaket geçirenlerim var. Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki kalbimi tanıyanlar yok. Ağırlıksız duran bedenimi küçümseyeceklerdi. Sonra da birbirlerine dürterek, ya da ilerideki arkadaşlarına göz işareti vererek beni gösterecekler, "kalbini yok etmişin haline bakın, hınzır pek de pratik, belli etmiyor hiç" diyeceklerdi. Ama iyi ki yoklar Yaşamak, Cahit Zarifoğlu
"Anlıyorum deme bana Anlayabilir misin hissettiklerimi Bakabilir misin hayata benim gözlerimden Sığdırabilir misin otuz iki seneyi beş dakikaya Çözebilir misin beynimin gizemini Silebilir misin unutmak istediklerimi Senin için yanlış olan değer yargılarımı Değiştirebilir misin anlayacağın şekilde Bir gülüşün kıymetini bilebilir misin Sevgilimin dudaklarındaki Ruhumda kopan fırtınaları Canlandırabilir misin hayalinde Yaşayabilir misin aynı acı ve üzüntülerimi Delice düşlerimi sorgulayabilir misin içinde Boşuna anlıyorum deme bana İç içe yaşadığım bunca seneye rağmen Kendimi ben bile anlayamadım daha" Yaşar Kemal