mavikuş

mavikuş
@kelebeklibulutlar
işsiz
okuyor ömrüm yettiğince
kimsenin olmadığı bir yer
16 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitaplar
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü.. Hem akıl çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku.. Aydınlık mevsimiydi karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Çimen yeşilinde, gökyüzünün mavisinde, saçlarımı hatırla
Andha andham thelia dono koop padant: "Kör köre yol gösterdi ve her ikisi de kuyuya düştü."
Tannyı göklerde aramak neden? Tanrı, her insanın yüreğinde zaten.
Birisini sevmeye kalkışmak, önemli bir işe girişmek gibidir, bilirsin. Enerji, kendini veriş, körlük ister. Hatta başlangıçta bir uçurumun üzerinden sıçramanın gerektiği bir an vardır. Düşünmeye kalkarsa atlayamaz insan. Bundan böyle artık bu gerekli sıçrayışı yapmayacağımı biliyorum.