Instagram:keman.kitapp
Keman çalandan zarar gelmez çünkü bir ağacın cenazesine boynunu yaslamak tüm şiirlerin atasıdır.
[ bir öğretmenin keman/kitap/kedi/kahve aşkı ]
Edebiyatımızın çiçekli ve anne kokan şiirlerinin güzel şairi, hukuk fakültesinden mezun Edebiyat aşığı bir kadın "Didem Madak". İlk kitabı Grapon Kâğıtlarıyla İnkılap Kitabevi Şiir Ödülü’nü kazanmıştır. Daha sonra Ahlar ağacı , Pulbiber mahallesi kitaplarını yazar. Genç yaşta annesini kaybedip şiirlere başlayan bir kız çocuğu benim gözümde. Kanserden öldüğünde henüz 41 yaşındaydı. Acısı, annesizliği, yaşam şartları içimize işleyen satırlar yazdırmış ona. Kısacık hayatında onca güzelim satırlar bırakmış bize. Yalnızlığını şiirleriyle paylaşmış Didem Madak. Acısıyla, yalnızlığıyla, özlemle öylece içinden geldiği gibi oynamış kelimelerle. Didem Madak 13 yaşındayken, henüz 38 yaşında olan annesini beyin kanseri nedeniyle kaybetmiş. O artık annesizlikten şair olan bir kadındır. O annesinin yazgısını yaşarken, kızı da kendisinin yazgısını yaşamış. Kendi gibi kızı da genç yaşta annesiz kalmış. Didem Madak kızı Füsüna cahillikten şair oldum, annesizlikten Sen sakın şair olma dizelerini bırakmıştır. Yalnızlığını şiirleriyle paylaşan Didem Madak, öylece içinden geldiği gibi oynamış kelimelerle...
Ne güzel şey hatırlamak seni,
yazmak sana dair,
hapiste sırtüstü yatıp seni düşünmek
filanca gün, falanca yerde söylediğin söz,
kendisi değil edasındaki dünya...