Normalde kurgusal şeylerden hoşlanmayan midesi bulanan bir kişiyken abi neymiş bu kadar diye alıp okudum ve olay anlatımın şekli sana sunuluşu bunu anladım algımı değiştirdi çok beğendim
Polisiye bir hikaye tarzinda 4 5 bölüm de farklı konular işleyerek ve işlediği konularda merak uyandırıp zeka kırıntıları serpistiren bir kitap ay layk it.
Tanrısıyla olabilmek, onun tarafından okşanabilmek ya da şehre birlikte inebilmek için etinden bile vazgeçebilirdi. Ruhunun derinliklerinden bir ses geliyordu. Bu ses sevgiydi
Ahmet Ümit kitaplarına Beyoğlunun En Güzel Abisi ile başladım çok beğenmiştim fakat sonrasi Bab-I Esrar ağır geldi kitabın Psi din Psi polisiye ama polisiye bölümü beni tatmin etmedi araya çok dini bilgiler serpistirilmesi polisiyeyi yarım bırakıp durdu