Lise dönemimde sözlü tartışma yaşamış olduğum edebiyet öğretmenimin bir cezası olarak verdiği bu kitap okudum ilk kitaptı belki o ergenlik dönemlerim de kitap okumayı sevmemi subliminal bir şekilde oluşturmak istedi, belki psikolojimi bozmak istedi, belki cinsellik güdülerimle oyun oynamak belki de o an aklına gelen ilk kitap bu olduğu icin bunu vermişti ama 25 yaşıma kadar kafamda derin bir yer kazımış bir kitap kesinlikle lise cağındaki kisiler tarafından olunmamalı