kevser

kevser

, bir kitap okudu
5/10
·152 syf.·
10 saatte okudu
·
2025 21. kitabı
Agatha Christie
7.6/10 · 11,5bin okunma
Reklam
4/10
·210 syf.··
2025 19. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 20 Temmuz 2025 12:17
“Yaşamak”, benim için okunması zor bir kitaptı. Hem konusunun ağırlığı hem de benim bu kitabı okumak için seçtiğim dönem, okuma sürecimi daha da zorlaştırdı. Yaşamak, tüm zorluklara, tüm kayıplara ve tüm acılara rağmen insanın hayata tutunmasını anlatıyor. Okuduğum her sayfada “İşte şimdi işler yoluna girecek”, “Artık hayata dair bir umut var” diye düşündüğümde, hemen ardından yeni bir keder, yeni bir kayıpla karşılaştım. Kitabın başlarında Fugui’nin yaşadıklarına “hak etti” gözüyle bakarken, ilerleyen sayfalarda “Bu kadarı da fazla” demeye başladım. Evet, karakterler de olaylar da hayatın içinden, ama bir noktadan sonra kurgu bile olsa bu kadar dram fazla geliyor insana.
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,6bin okunma
Mutlu olduğun sürece fakir olma utanılacak bir şey değildir.
Sayfa 38·Kitabı okudu
- “Ne olursa olsun” dedi korkuluk, “ben kalp değil beyin istemeliyim; çünkü aptal biri kalbi olsa bile onunla ne yapacağını bilemez.” + “Ben kalp almalıyım” diye karşılık verdi teneke adam, “çünkü beyin insanı mutlu etmez, oysa mutluluk dünyadaki en güzel şeydir.”
Sayfa 28·Kitabı okudu