Çok sevdiğim bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Halil Cibran’dan okuduğum ilk kitaptı. Kitabın inceliğine bakmayın içi bayağı ağır ve anlamlıydı. Hayatımızda yaşadığımız durumlara karşı farklı bakış açıları kazanmamızda çok etkili anlatıma sahip bir eserdi. Herkesin okumasını tavsiye ederim :)