“Ağır bir demdir şimdi yaşamak yalnızlıklar katında Ağulu, sınırsız ve düşlerden damıtılmış
Uğuldar durur derin rüzgârlar içinde savrularak Yollarda çatılarda ve yaprak uçlarında…”
bazı insanlara sevgimiz fazla gelir. bir şeylerin eksik olduğunu düşünürüz ya da kendimizde sürekli kusurlar ararız. oysa içinde sevgi taşıyan bir kalp kusurlu olmaz. asıl kusurlu olan, o sevgiye sahip çıkamayan kalptir.
Gelememeyi sen anlat,
Gidememeyi ben anlatayım.
Gözüm değil gönlüm kaldı,
Beklemek değil özlemek yordu.
Hani derler ya;
Aşk arafta bir yoldu,
Giden gitti dönen yoktu.