eminecimm

eminecimm
@kiminee
“…hayatı kendi hatrına yaşamalı.”
"Dünya o kadar büyük bir yer ki, her tarafını gezmen mümkün değil." "Olsun. Gidebildiğim yere kadar gitmek istiyorum."
Hayata Dair
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
''-Xururuca!_ + Ne var? - Ağlamak kötü bir şey mi? + Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? - Bilmiyorum, bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...''
Can yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
“Neyi bekleyeceğiz, Zeze?" "Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini."
1000Kitap
“Geçen sabah senin üzüntülü olduğunu söylediler. Dokunsalar ağlayacakmışsın. Dokunmamışlar. Yine de ağlamışsın…”
Sayfa 14·Kitabı okudu
Edebiyat