Yarımım ben, Oya yokken yarımım. İnsan, yarım olur mu hiç? Diyelim ki oldu, insan yarım yaşar mı hiç? Gerçi insan diyoruz burada yahu, insan bütün olur mu hiç? Amma uzattım be! İnsan, sanki yaşar mı hiç? Sanki izin verirler mi buna? Başkası izin verirse yaşamak, yaşamak mıdır hiç?