Aurora

Aurora
@kirazcicegi0
Istırap çeken ve şikayet eden halk giderek daha çok öfkeleniyor ve kendisi de maneviyatını kaybederek,ahlaksızlık girdabına sürükleniyordu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Cennet haz duyduğumuz,sevmekte özgür olduğumuz ve kendimiz olduğumuz bilinç boyutudur.
İlişkiler
Adeletsizlik konusunda baş öğretmenlerin kim olduğunu biliyor musunuz?Memurlar,yasaların bekçisi olan görevliler.
Her şeyden önce,ana dilimize saygı göstermeli ve onu korumalıyız;dilimiz yaşadığı sürece biz de bir halk olduğumuzu hissedeceğiz.Atalarımızın dili yok olursa halkda tükenir ve yok olur.

Aurora

, bir kitap okudu
10/10
·375 syf.·
Beğendi
·
2018 3. kitabı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 192,5bin okunma