Birgün dediklerimi değil, demek istediklerimi anlayacak bir erkek çıkmayacak mı karşıma?
Hava kötü dediğimde sadece havadan söz etmediğimi anlamak bu kadar zor mu? İlle de, ben bu hayattan bıktım, türünde sözler mi etmeliyim?
Günlerce,gecelerce yağan yağmurdan için üşür, sürekli ıslakmış gibi hissedersin. Elini sürdüğün her şey ıslaktır sanki. Hava poyraz olur, bir lodos. Deniz dalgalı, günler karanlık...