Hazırladığımız çalışmalar ve kitaplar ile alâkalı çoğu zaman Üstâd Bediüzzaman'ın şu ifadelerini derhâtır ediyor, tekrarlıyorum: Şu müşevveş eserlerim ile büyük bir şeyin etrafını kazıyorum. Amma bilmiyorum keşfedebildim mi? Veyahut sonra inkişaf edecektir. Veyahut bilâhere zuhur edecek. Keşfine yol açıp gösteriyorum." (Mesnevi-i Nuriye, s. 134) Füyûzât-ı Nuriye serisi, Istılâhât-ı Nuriye çalışması, Bediüzzaman Diyor Ki! eseri, İPA'da Allah kitabının dersler hâlinde tanzimi, Risale-i Nur Külliyatı’nı Okuma ve Anlama Usûlleri'nin genişletilmiş 2. Baskısının hazırlanması, Risale-i Nur Külliyatı hakkında daha önce üzerinde çalışılmamış pek çok kitap ihzariyesi ve 400'ün üzerinde muhtelif meselelere dâir makale, şiir, röportaj, belge, hatıra kaydı yazıları ve nicesi. Rabbim, etrafını kazdığımız bu mühim hakikatlerin tesirini halk eyleyip bizleri de müstakîmâne istihdam eylesin. Abdulkadir Çelebioğlu
1000Kitap
Yapacak o kadar çok şey var ki kitap okumaya vakit yaratamıyorum , boş vaktimde yatıyorum. Bir süre kapalıyız anlayacağınız 👉👈
Duygu ve Düşünce
Reklam
Ya hu yeni bir kitap uygulaması çıkmıştı ismi neydi 🤔🤔🤔
Gazap Üzümleri’nde şöyle bir cümle geçer: “Ancak yeni doğan bir bebek baştan başlayabilir. Sen, ben… Biz artık geçmiş zamanız.” Geçmişi silmeye çalışma; onu kabul et,anlamlandır ve ondan ders al. Gerçek başlangıç,unutmak değil; bilinçle devam etmektir.
Kitap Alıntısı
Bakalım neleri uyandıracak içimde...
bir kutu kitap
Çok mutluydu
Birgün kitap okuyan bir çobanın hayatına imreneceğim hiç aklıma gelmezdi.
Reklam
Reklam