Bezvanê Bengî

Amok

Stefan Zweig
İnsan her şeyini kaybederse, elindeki son şeyi kaybetmemek için umarsızca mücadele eder.
Alıntı
"Lê a niha ez ne baş im. Nexweşiya dil di min de heye..."
Sayfa 34
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu gülümseme yeniden başımı döndürdü, çünkü onun... onun sahte olduğunu biliyordum, sahteydi, sanattı, teknikti, tam bir ikiyüzlülüktü.
|...ama insan gençken ateşin ve ölümün yalnızca diğer insanlara bulaşacağını sanır.
Söz konusu başkalarının derdi olunca nasıl da hep daha zeki ve daha nesnel oluruz..
1000Kitap
! İnsan her şeyini kaybettiğinde, elinde kalan son şey için umutsuzca savaşır. .
Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat