Herkese merhabalar,
Uzun bir yorum olucak. Son kitaba kadar hiç yorumda bulunmadım. 5 kitaplık bir seri oluyor Anka’mız. Yorumum ile serimizi bittirelim.
O kadar çok duygu besliyorum ki bu kitaba bu seriye,nasıl başlayacağımı hiç bilmiyorum. Anka serimize wattpad’de yazıldığı zamanlarda okudum ben, öyle sevdim ki, kitapları çıkmaya başladığında , sanki ilk defa okuyormuşum gibi yeniden okudum tüm kitaplarım.Her kitabımı teker teker yorumlamak istiyorum ama cok uzun süreceği için, sadece içimdeki duyguları toplu söz etmek istiyorum. Başlıyorum
Derim ; ilk başta kendisinden nefret ettim, asla olmamalı dedim, öyle bir nefretın vücut bulmuş halindeyki, yaptığı en kötücül durumları sanki çok haklıymış gibi, o yaptıklarını sayesinde herkesin yanında duracağına ve ona mecbur olacagına emin ki, çünkü; ona nefretten başka bir şey öğretilmemişti, ona her yaptığının cezasını cekilmesi gerektiği öğretilmişti. Annesinin parçalanmış halini gören Derim, onun intikamını almak ıcın bir savaş başlatır ve annesini o duruma getiren adamı yakalamadan ölmesi üzerine, ölen adamın kızından intikam almaya karar verir ama kızımızda aynı onun gibi parçalanmış, annesi tarafından sapık babasından kurtulmuş ve yetimhaneye verilmişti.Tüm bunları bilen Derim asla durmamıştır. Masum olan kızımı kaçırarak intikamını almaya başlar ama bilmediği şey ise, bu kadının onun ölümü olacağı idi. Kadın aslında o kişi olmadığını ve asıl oyuna gelen kendisi olduğunu öğrendiğinde kaybetmıştı kendi savaşını asıl ama öyle bir sevdinki , öyle bağlandı ki sevdiği kadına, Derim öldü ve o kadın için küllerinden öyle bir adam oldu ki, o adam muhteşem ötesi harika bir aşık harika bir baba, muhteşem bir dost oldu. Düşmanlarına ise korkusuz asla önünde duramadıkları bir adam. Ben bu adama aşığım hemde ilkinde nefret