Ateş Serisi 2. Kitap

Ateş - Ulaş'mak

Filiz Puluç
Reklam

Yorumlar ve İncelemeler

10/10
·400 syf.··
2023 11. kitabı
Böylesine bir sevgi insanın içini ısıtan... böyle gözlerini dolduran, imrendiren, içini kıpır kıpır ettiren bir sevgi... herkes hayatında böyle sevilse savaş diye bir kavram olmazdı. Dünyayı belki tek sevgi kurtarmayabilir ama en büyük etkenlerden bir tanesi bana kalırsa. Ulaş'ın hislerini daha açık ifade diyor oluşu hem Arya'yı hem de okuyucu olarak beni çok mutlu etti. Düşünceleri o kadar iyi ifade ediyorlar ki hayran oluyorsun. Kendilerini ifade edebiliyor oluşlarını seviyorum. Şiirlerle, şarkılarla, sözlerle sevgilerini dile getirmeleri çok değerli. Özellikle şiirlerle... yine hislerinden bahsetmek isterim. Karakterlerin birbirlerine daha yakın olması da güzeldi. Argun gibi bir büyüğüm olsun isterdim. Her zamana ve ana mutlaka kelimeleri ve tesellileri oluyor. Kutay ve Bahadır gibi bir büyüğüm olsun isterdim. Yanında her daim güleceğim biri mutlu hissettirirdi. Esra gibi büyüğüm olsun isterdim. Gözlemleri ve sevgisiyle bir arada olmak güvende hissettirirdi. Can Ağabey ve Canan Abladan bahsetmeyi unutmuştum fakat onlar Ulaş ve Arya'nın büyümüş halleri. Sevgiyi bu denli hissettiren bir kitap. Mekânın ismi ve anlamı çok hoş. Eren gibi bir abim olsun isterdim. Her daim yanımda olduğunu bildiğim ve benim de her daim onun yanında olduğunu bilmesini istediğim biri olsun isterdim. Ne söylersem söyleyeyim eksik kalacakmış gibi bir his var. Belki de tüm hislerimi son kitap elime ulaştığında aktarabilirim. Okuyan herkese keyifli okumalar dilerim.
Roman-Edebiyat
Ateş - Ulaş'makFiliz Puluç · İndigo Kitap · 20231,860 okunma
ATEŞ/ULAŞ’MAK
5/10
·400 syf.··
2026 3. kitabı
Ya Allah aşkına hiç beklentimi karşılamadı.İlk sayfalar eh ilerledi biraz ama sonrasında hiiiç olay olmadığı için sıkıntıdan patlayarak okudum devamını.Sadece son 10 sayfa da oldu ne olduysa.3.kitapta tabiki baya olay olur(umarım) çünkü final kitabı.Bütün olaylar son kitapta çözülecek zaten.Sadece biraz olay yazılabilirdi 2. kitaba çünkü dediğim gibi sıkıntıdan patlıyorsunuz.Böyle sonbaharda okumalık tatlı-olaysız bir kitap arıyorsanız ilk 2 kitabı tam size göre.2. Kitap anladığım kadarıyla Ulaş ve Arya arasındaki ilişkiydi.Çünkü başka bir şey yoktu.Gelip kitabı övenler muhtemelen tatlı-olaysız kitap sevenler.Biraz sindirmek için hemen 3. Kitabına geçmek istemiyorum araya bir veya iki tane kitap sıkıştıracağım🪿
Ateş - Ulaş'makFiliz Puluç · İndigo Kitap · 20231,860 okunma
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2023 68. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 04 Temmuz 2023 22:12
Kader öyle örmemişti ağlarını. Fakat yine de kesişmişti yollarımız. Serinin ikinci kitabından herkese merhaba. Kesinlikle harika ilerliyor öyle bir noktada son bulmuştu ki başlangıcı mükemmel oldu. Heyecanla okudum kitabı. Artık daha net bir şekilde kaderin onlara neler yaptığını okuyoruz. Ne kadar imkansız gözüken aşklar var insan kendi gözünde zorlukları dağ gibi yapabiliyor. Belki de bir dağdan farksız değil ama sabırla çözülüyor her şey. Arya’nın sabırından Ulaş’ın kendini bu denli zor tutmasından tutun birbirlerine olan uzaklığın ne kadar ağır olduğunu görüyoruz. Ama diyorum ya sabır Arya’nın sabırlı bekleyişi her şeye bedel… İkisinin başına gelenlerde en masum kişiler yine kendileri oldu ama yanan da yine kendileri oldu en büyük soru şu ki bir gün gerçekten her şeyi bir kenara bırakıp birbirlerine ulaşabilecekler mi ? Ulaş’ın Arya dan sakladığı sır gibi bir geçmişi arya bildiğinde ne olacak ? Peki arya bu durumu zaten biliyor olsa ama Ulaş’a kıyamasa… Ulaş yeterince kendini suçlu hissediyordu zaten bir de Arya’dan onun teyzesi yüzünden uzak kalması çok kötüydü. Bir süre ayrı kaldılar ama o süreç içerisinde ikisinin de aklında sadece birbirleri vardı. Ne kada uzak olsalar da bir nefes kadar da yakınlarda birbirlerine. Birbirlerinden uzaklaşmak istedikleri her an yine birbirlerinin etrafında dönüyorlardı. Aramızda kalsın ama en sevdiğim kısım Ulaş’ın Aryan’nın saçlarını topladığı kısım oldu. Herkesin birbirine bu kadar uyumlu olması ve birbirlerine destek olmaları çok güzeldi. Kitaptaki bütün karakterler çok net şekilde yazılmıştı çok sevdim hepsinde kendimden bir parça buldum diyebilirim. Özellikle Esra Herkese Esra gibi bir arkadaş diliyorum. Kitabın başından sonuna kadar yeri geldi güldük, eğlendik, ağladık, umutlandık ne zorluklar gördük ama o son neydi öyle
Ateş - Ulaş'makFiliz Puluç · İndigo Kitap · 20231,860 okunma
Spoiler var!
8/10
·366 syf.··
2025 3. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 30 Ocak 2025 02:59
İlk kitabını yıllar önce alıp okuma fırsatı bulamamıştım, geçenlerde okumaya başladım. Hoşuma da gitti konusu , karakterleri… İkinci kitabını da bulur bulmaz okumaya başladım çünkü en heyecanlı yerinde bitmişti ilk kitap. Bu kitabı da heyecanla okudum. Arya ve Ulaş’ın kader ağlarını nasıl örerse örsün yollarının sürekli kesişmesi çok hoştu. Birbirlerinden kaçamıyorlar. Ne kadar imkansız da görünse birlikte olmaları, yine bir yolunu buluyorlar, birbirlerine çekiliyorlar resmen. Aslında ikisinin başına gelen bütün olaylarda en masum kişi olmalarına rağmen bütün cezayı çekenlerin yine onlar olması ara ara beni sinir de etti; sabırlarını ,birbirlerine olan sevgilerini takdir de ettirdi. Arya‘nın Ulaş’ın sakladığı bütün sırları öğrenmesine rağmen Ulaş’ı bir ayda affetmesi beni çok etkiledi. Ailesini öldüren kişinin oğluna aşık olduğunu öğrendi resmen ve bu kadar acı çekmesine rağmen önce kendini değil Ulaş’ın ne kadar acı çekmiş olabileceğini düşünüp durdu. Ulaş, Arya’nın ondan teyzesini sakladığını düşündüğü için uzak durduğunu, görmezden geldiğini zannediyordu ama o ara Arya bütün gerçekleri bilip onu hazmetmeye çalışıyordu. Ayrı kaldıkları bu süre zarfında da ne kadar uzak da olsalar birbirinden başka bir şey düşünemediler. Arya’nın Ulaş’ı hissetmesi, herkesin birbirine uyumlu olması, destek çıkması çok iyiydi. Gerçekten bir ailelermiş gibi hissettim. Esra’nın Arya’ya destek olması da çok hoştu. Denizden sonra Arya’ya ,Esra ilaç gibi geldi bence. Erim’in Deniz’e aşık olması çok garipti bunu da söylemeden geçemeyeceğim. Yazarın alıntıları da çok hoştu. Kitap yine çok heyecanlı bir şekilde bitti, Arya’nın teyzesini gözüm hiç tutmamıştı haklıymışım resmen. Bu işin içinde gerçekten daha büyük bir iş var. İlk iki kitap çok yavaş ilerledi ,sanırım yazar her şeyi en son kitaba
Ateş 2Filiz Puluç · Agapi Yayıncılık · 20191,860 okunma
Edebi Eserin Uzunluğu Neye Bağlıdır?
6/10
·366 syf.··
Beğendi
·
2019 75. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 25 Kasım 2019 20:00
Wattpad uygulamasının kullanımı yaygınlaştıkça insanlar telefonlarından 'kitap' okur oldu. Aslında bu durum toplu taşıma kullanan insanlar için oldukça elverişli bir durum. Beğendikleri hikayeleri istedikleri anda okuyabiliyorlar. Bununla birlikte, Wattpad uygulaması, sadece yazarların, yazdıkları hikayeleri paylaştıkları bir ortam değil, aynı zamanda okuyucuları ile bağ kurdukları, onlarla iletişim kurdukları bir platform. Yazarlar, hikayeleri hakkında konuştukça ve olumlu geribildirim aldıkça motivasyonları artıyor, hikayelerini daha uzun yazmaya başlıyorlar. Çünkü bu platformda hikayelerin bölümleri her gün gelmiyor ve okuyucular kısa yazılmış bölümlerden tatmin olmadıkları için, yazardan daha uzun bölümler bekliyorlar. Peki bu gelen 'uzun' bölümlerde ne var? Detaylı ve gereksiz betimlemeler, laçkalaşmış, tekrarlayan konuşmalar, olay akışındaki 'olay'ın bir türlü sonlanmaması. Asıl kurgu, merak edilen olaylar, heyecanla beklediğimiz aksiyon sahneleri yok yani. Yazarlar uzun uzun yazarak, asıl yazmak istediklerini geciktiriyorlar. Neden, çünkü talep böyle. Bu, Wattpad yazarları için geçerli bir durum genellikle. Büyük heveslere kapılıp, 'edebi eser'lerini bastırmak istediklerinde de bu tutumlarını devam ettiriyorlar. Gelelim bu kitaba. Wattpad platformunu keşfettikten sonra, güzel bulduğum hikayelerden biriydi Ateş kitabı. Başlangıcı orada başlamıştı, heyecanlı bir noktada hikaye bırakıldı çünkü yazarımız kitabını bastırmak istiyordu. Edebi yanı olsun olmasın, keyifle okuduğum bir kitabın devamını merak ederim. Kitap basıldı, satın aldım. Yalnız bir sorun vardı. Kitabı başından itibaren okumaya başlayıp, heyecanla wattpad'de yarım bırakılan noktaya geldim. Yani son birkaç sayfaya. Evet, yazarımız kitabına bir şeyler daha katıp, seri olarak düşündüğü ilk kitaba son
1000Kitap
Ateş 2Filiz Puluç · Agapi Yayıncılık · 20191,860 okunma
10/10
·366 syf.··
Beğendi
·
2020 11. kitabı
Kitap cidden harikulade. Yazarın dili de aynı şekilde mükemmel. 1. Kitapta çok sevdiğiniz o karakterlere yeniden aşık oluyorsunuz. Konu ve karakterler bakımından güzel olduğu kadar yazarın okumaya iten alıntıları ve güzel cümleleriyle de beğeniniz pekişiyor. Yazdigi her kitapta kendini biraz daha geliştiren bu yazarla kesinlikle tanışmalısınız
Ateş 2Filiz Puluç · Agapi Yayıncılık · 20191,860 okunma
4/10
·366 syf.··
2020 2. kitabı
ilk kitabı uzun süre önce okuduğum için karakterler ve olaylar biraz silikti ama kısaca birkaç fikir belirtebilirim. > karakterlerin sürekli acı, dram içinde olmaları bir süre sonra sıktı. Hayır yani ne bu depresiflik kardeşim >  bütün karakterlerin sanki psişik güçleri varmış gibi birbirlerini konuşmadan anlamalar yok efendim o ortamda bulunduklarını hissetmeleri falan bir süre sonra abartı gelmeye başladı. > Arya'nın her şeye ağlamasından gına geldi > Ama şöyle de bir şey var ki, ilişkileri ciden çok tatlı. (Aşırı minik spoiler) Son olarak diğer gençlik kitaparı gibi ilişkilerinin ateşli bir öpüşmeyle başlamaması da çok hoşuma gitti.
1000Kitap
Ateş 2Filiz Puluç · Agapi Yayıncılık · 20191,860 okunma
10/10
·366 syf.··
Beğendi
·
2020 10. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 22 Ocak 2020 22:44
Okudum bitti. Serinin ilk kitabını iki sene önce okumuştum. Çok sevmiştim ilk kitabını. Büyük beklentim vardı. Beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Yazar kalemini her geçen gün daha da geliştiriyor. Özlemişim Ulaş ve Arya 'yı okumayı. Aşkın en saf halini okuduk.. Karakter çok genç ve çok olgunlar. Ulaş yaşadığı vicdan azabı beni etkiliyor. Suçlu olmamasına rağmen o vicdanı rahat olamıyor. Babasının yaptıkları için pişman üzgün ve intikam peşinde. Bazı şeyler gün yüzüne çıkıyor. Ulaş'ın kıskanması çok tatlıydı. Şiir okumaları yok mu beni benden aldı. Bana da böyle biri nasip olsun . Ulaş ve Arya' nin kitaplar hakkında konuşmaları çok güzeldi. Ulaş kendinden fazla Arya'yı, Arya kendinden fazla Ulaş'ı düşünmesi ne tatlı bir çiftiniz. Argun, Kutay ikilisine de bir sevgili lazım artık dimi. Bahadır ve Esra ikilisine bayılıyorum. Deniz ve Erim' i az okuduk. Artık Erim de sonunda bazı şeylerden emin oldu. Valla sana biraz gıcık olsamda iyisin iyi. Eren ben seni çok seviyorum. Ulaş ve sen güzel bir dostluğunuz olacak. Yalnız Bahadır, Kutay ve Argun siz nasıl zamanında benim Ulaş'ima kıydınız. Çocukta olsanız size kızdım. Sonu beklediğim gibi oldu. Kafamda deli sorular az çok tahmin ediyorum bakalım. Tahminlerim tutacak mı üçte. Serinin devamını dört gözle bekliyorum. Kimler okudu bakalım?
Ateş 2Filiz Puluç · Agapi Yayıncılık · 20191,860 okunma
#ates
Puan vermedi·366 syf.··
2022 131. kitabı
Parkta yaşanan olay sonrası birbirlerine doğru atılan tüm adımlar Ulaş tarafından geri alınır, Arya’yla âdeta iki yabancıya dönüşürler. Arya, Ulaş için savaşmaya kararlı olsa da henüz hiçbir şeyi çözememişken, bildiği küçük sır ortaya çıkar ve Ulaş’ı kazanamadan tekrar kaybeder. Aşk için her fedakârlığı yapmaya hazırdır, Ulaş’ın, babasıyla ilgili olan acı gerçeği anlatmaya hazır olmasını bekler.Bu anlayışlı bekleyiş, beklenilmeyen bir yolculuğa ve birtakım olaylara gebe kalır. İntikam ateşiyle yanan Ulaş’ın anıları ve Eren’in sırları, beklenmedik bir anda bir araya geldiklerinde yapbozun kayıp parçalarını ortaya çıkarır. Büyük resme bakıldığında gördükleri, bildikleri gerçeklerin eksik ve yalan olduğu, ardında büyük bir tehlike barındırdığıdır. Fakat kayıp vermemek için artık çok geçtir. “Vazgeçmek de affetmek de zaruridir. Çünkü bu ikisi de olmadan özgür sayılmaz insan. Vazgeçmezse mecbur, affetmezse saplı kalır. Ve şüpheniz bu, felaket bir durumdur. Akıp giden zamanda kendini askıya almaya benzer bu. Kimseye dokunamadan, karışamadan biter...
Ateş 2Filiz Puluç · Agapi Yayıncılık · 20191,860 okunma
Roman
Puan vermedi··
Beğendi
Aşk masumluk Karakter ve kişi anelizi Ateş ve yanmak yanmak ve ateş Küller yeniden doğuş Külerinden doğan yeni bir aşk ve kurtuluş hikayesi birlikte yanıp kül olmak isteyen aşk hikayesi
1000Kitap
Ateş 2Filiz Puluç · Agapi Yayıncılık · 20191,860 okunma

Yazar Hakkında

Filiz PuluçYazar · 6 kitap
Filiz Puluç, 26 Kasım 1998 Kars doğumludur. İstanbul’da yaşamakta ve üniversitede psikoloji öğrenimi görmektedir. Henüz genç yaşta roman çalışmaları yapmaya başlayan Filiz Puluç, Wattpad isimli sosyal kitap uygulamasında ilk ürünlerini kaleme almış ve yayımlamıştır. Filiz Puluç’un romanları, büyük bir genç kitle tarafından beğeniyle karşılanmıştır. Bu sosyal kitap uygulamasında yazıp yayımladığı "Ateş" isimli romanı ilgi ile okunmuştur. Agapi Yayınlar tarafından keşfedilen ve değerlendirilen roman kitap olarak yayımlanmıştır.