Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Gönderi Oluştur

Din Bu 4: Tabu Can Çekişiyor

Turan Dursun

Din Bu 4: Tabu Can Çekişiyor Gönderileri

Din Bu 4: Tabu Can Çekişiyor kitaplarını, Din Bu 4: Tabu Can Çekişiyor sözleri ve alıntılarını, Din Bu 4: Tabu Can Çekişiyor yazarlarını, Din Bu 4: Tabu Can Çekişiyor yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
3-5-10... ay içerisinde gerçekleştirmem dileğiyle...
geçen hafta kuranı kerimin türkçesini tekrar okuyayım dedim, sonra kuranı kerimin iniş sırasına göre türkçesini -ki bu konu da ayrıca tartışmalı ya neyse konumuz bu değil- okuyayım dedim, sonra da kuranı kerimin ayetlerinin -öne sürülen- iniş nedenlerini okuyayım sonra kuranı kerimin iniş sırasına göre türkçesini okurum dedim. ve kuranı kerimin
Azteklerin Güneş'e ibadete gelmeleri için (Tsatsi Tepetl) yani (sesli tepeler) ve tabiri diğerle seslenilen, nida edilen manasına gelen tepe vesair yüksek yerlerden nida edildiği izah edilmekte olması üzerine müslümanların da aynı surette müezzinler tarafından ibadete çağırılmaları arasında tam bir müşabehet olmasına binaen ezan usulünün de müslümanlığa güneş kültü'nden girmiş oldu­ ğunda şüphem kalmadı.
Reklam
283 syf.
10/10 puan verdi
·
Beğendi
·
7 günde okudu
Yazacağım naçizane bu incelemede bu serinin tüm kitaplarını değerlendirmeye çalışacağım. Öncelikle ilk yazıldığı andan itibaren yasaklı hale gelmesi, gerici güruhlar tarafından yazarın sürekli tehditi ve en son katli itibariyle çok çekici ve aynı zamanda tehlikeli bir seri bu. Serinin ilk iki kitabı Turan Dursun sağ iken kendisinin yazı dizisi
Din Bu 4: Tabu Can Çekişiyor
Din Bu 4: Tabu Can ÇekişiyorTuran Dursun · Kaynak Yayıncılık · 1993234 okunma
İnsan gibi yaşamaktır bugün gerçek din, insan gibi yaşamak.
Cevabı yorumda
Kur'an'daki "Tanrı", her zamanki gibi ant içerek açıklama yapıyor: —"And olsun ki biz, onların: 'Ona (Muhammed'e) bir insan öğreti­ yor kesinlikle.' dediklerini biliyoruz. Savlarını dayandırdıkları kimse­ nin dili yabancıdır. Buysa (Kur'an), apaçık bir Arapça'dır." (Nahl, ayet: 103.) Bundan sonraki ayetlerde,
Cevabı yorumda
"Devrimci Kurtuluş Murtaza Hareketi" adlı örgütün bildirisinde, bir başka noktaya daha dikkat çekiliyor: "Libya Kur'am"nda "ayet sonu" olarak gösterilen kesim, İslam dünyasında bilinen Kur'an'da ayet sonu değildir. Ya da birincisinde ayet sonu gösterilmemişken, İkincisinde ayet sonudur. Ve örnekler sıralanmakta: Bakara Suresinin 219. ayetindeki “yünfikûne", "Libya Kur’anY'nda ayet sonu olarak gösterilmiştir, oysa bilinen Kur'an'da ayet sonu değildir. Âli İmran Suresinin 4. ayetindeki O " ve enzele'l-fur'kâne", bilinen Kur'an'da işet sonu değilken, "Libya Kur'anı"nda ayet sonudur. Ali Imran Suresinin 97. ayetindeki « *' "İbrahime", bilinen Kur'an'da ayet sonu değilken,"Libya Kur'an"ında ayet sonudur. Mâide Suresinin 1. ayetindeki "bi'l-ukûd" bilinen Kur'an'da ayet sonudur. En'am Suresinin 1. ayetin­ deki " ve'n-Nur", bilinen Kur'an'da ayet sonu değilken, "Libya Kur'anı"nda ayet sonudur. . u x > » C1 — 7En'am Suresinin 73 ayetindeki __^ "fe yekûn”, eldeki Kur'an'da ayet sonu değilken, "Libya Kur'anı"nda ayet sonudur. En'am Suresinin 161. ayetindeki "Sıratın müstakim", bilinen Kur'an'da ayet sonu değilken "Libya Kur'anı"nda ayet sonudur. Ûa lTî: ” Bakara Suresinin 219. ayetindeki y "tetefekkerûn", bilinen Kur'an'da ayet sonuyken, "Libya Kur'anı"nda ayet sonu değildir.
32 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.