Tam yaz aylarında okumalık çerezlik abimin en yakın arkadaşı/en yakın arkadaşımın kız kardeşi konulu o kitaptı. Ne yalan söyleyeyim kölesiyim bu tropeun. Kitabın konusu, gidişatı uzamaya çok meyilliydi keşke yazar 100 sayfa daha yazsaydı onu da keyifle, tadını çıkarta çıkarta okurdum. Kısa bir kitap olduğu için tam beklediğim gibi ilerledi olaylar. Okurken beni hiç yormadı bu yüzden tek oturuşta çok rahat bitirilirdi. Gerçekten o kadar doyamamışım ki onlara yazar keşke uzatsaydı diyorum yine. Karakterleri çok sevdim. İlişkileri tatlıydı, birbirlerine iyi gelen safe bir ilişkiye sahiplerdi. Çiftlik ortamı da kitaba sıcacık bir hava katmıştı. Benim en çok hoşuma giden de sanırım ilişkilerinin sorunsuz ilerleyişi oldu. Kitapla ilgili kısalığı dışında yakınabileceğim bir şey göremiyorum. Okurken keyif alınacak, rs’den kurtarıcı bir romcomdu. Yazarın diğer kitaplarını da baya merak ediyorum. Özellikle Emmy’nin abisi Gus… Onun kitabını çok beğeneceğimi hissediyorum. Hem bekar ebeveyn, hem de kiminle olacağını bildiğim için o ikilinin dinamiği beni çok heyecanlandırıyor. Uzun lafın kısası bu yazarın çıkacak diğer kitaplarını da toplarım, kısa beni yormayan kitapları kaçırmam.
tam çerezlik, rs den çıkartmalık, fıkır fıkır bir kitaptı. geç bile okudum.
kariyerinde yaşadığı bir olay sonrası travmaya bağlı panik atak hastası olan emmy doğduğu küçük kasabaya geri dönüyor. girdiği barın sahibi ise artık aileden sayılan luke. ikili birbirlerinin artık eski hallerinden eser kalmadığını fark ettiklerinde yavaş yavaş birbirlerine çekiliyorlar ve ortaya arkadaşlıktan aşk teması çıkıyor.
seriye başlamak için oldukça keyifli bir kitaptı. çabucak okudum ve bitti. yazarın kaleminin de bunda payı oldukça yüksek çünkü güzel okuttu. sayfaları merakla çevirdim.
keyifli okumalar
romcom bi kitabı sıfır sırıtışla okuyup bitirmek.. kötü bir kitap değildi sadece aynısını 739483 kez okuduğumdan bağışıklık kazanmışım da ondan etkilenemiyormuşum gibi hissettim. çıtır çerez olduğundan edebiyat kasılmasını beklemiyorum(istemiyorum) tamam ama bana anlatımı fazla yavan geldi dksld. "aferin kızıma" "benim kızım" gibi bazı tropesal kalıp cümlelerden bıkmaya başladığımdan ve burada da fazla fazla kullanıldığından yükselerek okumadım.
karakterlere bağlanamadım bu yüzden kitapta anlatılan birbirlerine iyi gelme, iyileştirme olayı umrumda olmadı. bana göre diyalog azdı, sadece ya umursayamadığım iyileşmeli problemlerini ya da kudurmalı konuşmalarını okuduk gibi hissettim. aralarında bana geçen esprisel bir şeyler olmadı(türü romCOM??). sıkılmadım ama eğlenmedim de.. hızlı ama bomboş bi okuma oldu benim için.
ottan çöpten sevmediğim yerler:
• kadının arkadaşının ve abisinin birbirlerinden nefret etmesi ve adamın, kadını çekememesi gözüme sokuluyormuş gibi hissettim. "TAMAM SONRAKI KİTAPTA ÇİFT SİZSİNİZ TAMAM" oldum.
• kadının diğer abisi için "tam bir golden retriever" demesi(2 kez) de battı, abisini reklamlamaya çalışıyo gibi geldi. bunda da "TAMAM GOLDENSIN SENİN KITABINI DA OKİCAM TAMAM" oldum dksldl..
Özgür ruhlu kızımızın şehir hayatında işler yolunda gitmeyince köyüne geri dönüp yaralarını aşkla sardığı, basit bir dille yazılmış, basit bir kurguya sahip basit bir kitaptı. Bir de, yani, artık her kitabın başına tetikleyici uyarısı koymak moda mı oldu, anlamıyorum. Bir iki uydurma dertten neyin tetiklenmesini yaşayacağız, yani? (Türkiye’de yaşıyorum.)
Luke ve Emmy’nin hiçbir şeyi bana geçmedi, çünkü ilişkilerini besleyen dinamiklerde hiç diyalog yoktu. Diyalog olmayınca geriye gereksiz betimlemeler ve pozitif duygularla şişirilmiş ortalama bir kitap çıkmış. Yazar, Luke için çapkın, güvenilmez bir playboy imajı çizmeye çalışmış; ancak karşımızda süt gibi bir oğlan vardı. Emmy’nin alaycılığı ve Teddy’nin neşesi, kurtarıcı yerlerden birisiydi. Ancak o smut sahnelerin meyveli kek tarifi verir tadında yazılması beni benden aldı.
Onun dışında, bir iki sahne güzeldi; onun hatırına daha fazla konuşmayacağım.
Valla, benim eleştirilerim bunlar. Ona rağmen “okuyacağız” diyorsanız, okuyun.
Yaniiii bildiğimiz bir hikayenin, yine bildiğimiz bir versiyonunun, araya rahatsız edici seviyede smut serpiştirilmişinin, yine bildiğimiz bir sonuna sahip halini milyonuncu kez daha tekrardan okumak isterseniz buyrun ben yandım siz de yanın.:)
Aslında Luke un baya gideri vardı da işte olayı aşna fişneye indirgedikleri için o karakter karakterliğine inemedik. Okurken Yellowstone dizisini anımsadım, o dizide ne saçma bi yöne doğru giderkene nasılda arafta kaldı öyle ya neyse.:)
Velhasılı kitaptan nefret etmedim ama sevmedim de, ne yazık ki benim için vakit kaybı oldu.
Boş bomboş baya Boş bir kitap.
Yani pek birşey beklemiyordum zaten ama gölden sonrakı olay, sanki dünyada erkek kalmamış gibi. Smutun içine bi hikaye sıkıştırılmış gibi bomboş bir kitap
Bu seriyi bizde çıkana kadar duymamıştım.Küçük kasaba hikayelerini severim,şans vermek istedim ama yine ortalama kaldı,pek sevemedim.
Emmy bir binici.Bir gün attan düşünce çok etkileniyor ve ata binmeye korkuyor.Yarışlara katılmaya ara verip ailesinin çiftliğine dönüyor.Luke ise Emmy’nin ailesinin manevi çocuğu .Üvey babasından kaçıp onların çiftliğinde çalışmış hep.Hatta odası bile var evlerinde.Emmy’nin anisi Gus ve Wes çok yakın arkadaşı.Tipik arkadaşımın kardeşi yasak bölge trope u.Birbirlerine tahammül edememe seviyesinden aşka geçiyorlar.
Kitabı okurken içimde böyle bir hoşluk oluşturmayan,beni gülümsetemeyen romcomları sevmiyorum.Zaten pek bir olay da yoktu.Aralarındaki aşk da bana geçmedi.Yazar bir parça da dram katmaya çalışmış,o da olmamıştı bence.Aralarındaki ilişki hemen aşka dönüştü.Böyle olunca sevemiyorum ben.Yıllardır birbirlerini tanıyorlar ve tahammül bile edemiyorlar.Bu tip kitaplarda aşkın daha yavaş seyretmesi hoşuma gidiyor .
Ayrıca bu seriyi Chestnut Springs serisine çok benzettim.Ama o seri daha güzeldi bence.
Yetişkin içerik uyarımı yapıp yorumumu bitiriyorum.
Çiftlikte geçen, cowboy temalı yetişkin romantiklerden hoşlanıyorsanız ve kısa sürede okuyacağınız bir kitap arıyorsanız öneririm. Kısa bir kitap ve bu süreçte bize karakterleri iyi tanıtıp atmosferi çok güzel oluşturuyor ancak bir bütünü okumak yerine sahne sahne okuyormuşuz gibi hissettim çünkü çok hızlı ilerledi bütün kurgu. Daha uzun olsaydı çok severdim ancak şu an çıtır çerezlik eğlendim seviyesinde.
Kitap konusu ve kalemiyle o kadar çerezlikti ki. Bu beklentiyle okursanız sevmeme ihtimaliniz yok bence. Kitap Emmy'nin bir binici ve attan düştüğü ve travmatize olduğu için ara verip doğduğu kasabaya geri dönmesiyle başlıyor. Sonra girdiği barın sahibi olan ve hiç anlaşamadığı, abisinin en yakın arkadaşıyla gerilimli bir karşılaşma yaşıyorlar. İlk başta adamın kadına olan cinsel çekimi olarak başlasa da bence okudukça ve karakterler birbirini tanimaya başlayınca daha da güçlendi hisleri. Sadece keşke betimlemelerle bu hisler daha iyi verilseydi. Çok çerezlik bir kalemi var yazarın. Bir de sonlarda ailesinin ikilinin ilişkisini öğrendiği kısım yetersiz geldi bana. Daha büyük tepki bekliyordum çünkü başından beri ha abin örenirse ha yanlış anlarsa dedikleri için dkdkdkd Genel olarak çok keyifle olduğum bir kitap oldu Gus ve Wes'in kitaplarını da merakla bekliyroum.
4/5
Lyla SageBitiş Çizgisi Fazla beklentim olmadan başladığım bir kitap, seri imiş, bakalım devamı gelirse okurum diye düşünüyorum. Kitabın başlangıç kısmında çeviri ve edit problemleri çok fazla rahatsız etti beni. Hala teyze, tişört gömlek gibi veya bizim tek olarak ama ingilizcede çift sayılan bazı terimler vardı. Resmen yapay zeka çevirisi hissi vardı. Ama sonrasında kitap el değiştirmiş gibi herşey düzeldi. Öyle çok duygu yoğunluğu olan, fazlaca derinliği olmayan yormayan eğlenceli bir kitaptı. Emmy yıllar sonra kasabasına dönen bir rodeocu, oğlumuzda Emmy in abisinin en yakın arkadaşı. Yıllardır birbirlerini tanıyan,hatta azıcık karşılıklı da atışan bir çift. Sonra bir anda birbirlerinden etkilenip birlikte olmaya başlarlar. Herşey hızlıca başlıyor ve devam ediyor. Kitapta herkes iyi anlayışlı, tek kötüler Luke yi zamanında madur eden annesi ve üvey kardeşi. Bana Beyaz Dizileri hatırlatan güzel bir kitaptı
Howdy! I'm Lyla. I'm a romance author who writes small-town romances that are equal parts sweet, swoony, and spicy. I read my first romance novel when I was in seventh grade, and I never turned back. In all of my books, you will find fierce heroines, dedicated heroes, and a lot of heart.