Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Tibet'in Ölüler Kitabı

Lama Kazi Dawa Samdup

Tibet'in Ölüler Kitabı Hakkında

Tibet'in Ölüler Kitabı konusu, istatistikler, fiyatları ve daha fazlası burada.

Hakkında

Bundan başka, arkada bıraktığın servet ve eşyaya kendini bağlı hissedersen ve bunların başkalarının eline geçtiğini görerek zaafın dolayısıyla üzülürsen, mallarını kullananlara kızarsan, daha üstün bir planda doğmaya hak kazanmış olsan bile, bu his, senin o anını psişik olarak, öyle bozacaktır ki, cehennemde veya sefil ruhların -pretaların- dünyasında doğmak zorunda kalacaksın. Diğer taraftan, ardında bıraktığın servete bağlıysan, bu servete burada sahip olamazsın ve servetinin sana hiçbir faydası dokunmaz. Şu halde, zaaflarına ve sahip olduğun şeylere bağlılığını terk et, onları tamamen uzağa at. Onlardan bütün kalbinle vazgeç. Maddi zenginliklere sahip olmanın önemi yoktur. İnsanı küçülten (cimri) hislere kapılma ve her şeyi, kendi arzunla terk etmeye hazır ol…
Tahmini Okuma Süresi: 4 sa. 46 dk.Sayfa Sayısı: 168Basım Tarihi: Mayıs 2015İlk Yayın Tarihi: 1350Yayınevi: Onbir YayınlarıOrijinal Adı: The Tibetan Book of the Dead
ISBN: 9789944180245Ülke: TürkiyeDil: TürkçeFormat: Karton kapak
Reklam

Kitap İstatistikleri

Kitabın okur profili

Kadın% 55.4
Erkek% 44.6
0-12 Yaş
13-17 Yaş
18-24 Yaş
25-34 Yaş
35-44 Yaş
45-54 Yaş
55-64 Yaş
65+ Yaş

Yazar Hakkında

Lama Kazi Dawa Samdup
Lama Kazi Dawa SamdupYazar · 1 kitap
Kazi Dawa Samdup doğdu Sikkim 17 Haziran 1868'de. Babası Guru Tashi klanından Shalngo Nyima Paljor'du. Annesinin ölümü üzerine babası yeniden evlendi ve ikinci karısından üç oğlu ve iki kızı daha oldu.[1] Kazi Dawa Samdup'un eğitimi, dört yaşında büyükbabasından Tibet alfabesini öğrenmeye başladı. 1874'te Darjeeling'de Butia Yatılı Okulu müdürü etkilediği yer Rai Bahadur Sarat Chandra Das. Tibet öğretmeni, Batı Sikkim'deki Pemayangtse manastırından bir lama olan Ugyen Gyatso idi. Okulu bitirdikten sonra İngiliz Hindistan hizmetine Raj Shahi Bölümü Komiseri'nin Baş Tercüman olarak katıldı ve o zamanların bir parçası olan Buxaduar'a gönderildi. Butan. Butan'da kaldığı süre boyunca, bilgili ve çileci bir lama olan Lopen Tshampa Norbu'nun (Slob dpon Mtshams pa Nor bu) d öğrencisi oldu. 1916 Punakha kimden inisiyasyon ve talimat aldı. Manastır hayatına girmekle ilgilenmesine rağmen babasının isteği üzerine evlendi ve daha sonra iki oğlu ve bir kızı oldu. Babası öldüğünde, üvey annesine ve küçük kardeşlerine bakmaktan da sorumlu oldu. (Baktığı üç küçük üvey erkek kardeşten ilki daha sonra hoca olacaktı. Kalküta Üniversitesiikincisi kralın başbakanı olacaktı ve üçüncüsü, "Sikkim Mahinda", Budist rahipliğine katıldı Seylan.[2] ve Sri Lanka bağımsızlık hareketinde önemli bir figürdü ve tanınmış bir Sinhala şairi ve yazardı.)