Ay Günlükleri #4

Winter

Marissa Meyer
Winter kitabın yarısına bile gelmedim ve zibilyon tane cümle işaretledim hepsini atmaya üşeniyorum ama yapcaz
Rüyamda Levana'yı gördüm a nasıl oldu bilmiyorum rüyama girmiş şizofren Winter
Reklam
Gün üç 🔥 Winter Unutulmuş Büyüler ve Terk Edilmiş Öyküler İkinci kitap fantastik okurlarının çok beğeneceği bir kitap benim gibi sizde daha fantastik okumaya alışmadıysanız yukardaki kitaptan yavaş yavaş alışmaya başlayabilirsiniz ikiside güzel kitaplar🤩🔥❤️not🤍ilk öneride ay günlükleri serisinin birinci kitabının linkini garip bir şekilde bulamadığım için serinin başka bir kitabını yazdım soran olursa serinin ilk kitabı sinder😘🤩
Günlük Gece okuması özeti
Okunan sayfa sayısı: 270 Kitap: Winter
Mayıs Ayı Özetim:
Bu ayı kitap okuma açısından çok iyi değerlendirebildiğimi düşünmüyorum. Çünkü ayın ilk yarısında bazı kitaplar elimde süründüğü için düzgün bir şekilde kitap okuyamadım. Sınavlar da bu ay olunca benim kitap okumam iyice düştü... Ama yine de güzel kitaplar okuduğumu düşünüyorum. İşte bu ay okuduğum kitaplar: ✨ Winter kardeşimin seçtiği kitaplardan biriydi. Seriyi bitirmeyi erteledikçe erteledim... Ama bir novellası daha var bu yüzden tam anlamıyla bitmiş bir seri sayılmaz, değil mi?😁 Bu seriye kardeş zoruyla başladım ama sonrasında artık kendim devam etmeyi istediğimi fark ettim. ✨ Öyküler ve Denemeler bu kitapla ilgili diyeceğim pek bir şey yok. Çünkü okuldan okuttular ve ben pek sevemedim. Kitabın içerisindeki bazı bölümlerde yazılanları az çok mantıklı buldum. Ama genel olarak okumam gerektiği için okudum. ✨ Vatan Yahut Silistre Vatan temasını çok güzel ele alan, işleyen bir kitaptı. Her okurun hayatında en az bir kere dahi olsa okuması gerekiyor bence. ✨ Halef 2 - Düşüş bu kitapta kardeşimin seçimiydi. Ve eğer bu ay kardeş zoruyla okumasaydım muhtemelen daha da okumayacaktım. Sevdiğim yönleri de, sevmediğim yönleri de vardı. Bu yüzden bu kitapla ilgili ne düşüneceğimi bilmiyorum. ✨ Bu Defa Sahiden bu kitapla ilgili bütün düşüncelerimi incelememde yazdım, #274589790 Bir ayı da bu şekilde devirmiş bulunmaktayım. Az kitap okumama rağmen bu aydan razıyım ben ya. Çünkü her ne kadar sınavlarda olsa da bu ayın diğer devirdiğimiz aylardan farklı olduğunu düşünüyorum ve hissediyorum. Normalde her ay o aya not bırakırım ama bu aya bırakabileceğimi sanmıyorum. Çünkü yukarıda da yazdığım gibi farklı bir aydı. Ve bu ayı kelimelerle anlatabileceğimden emin değilim.
Kitaplarım geldi
Biraz 🤏 mutsuzum çünkü Uzak Yıldızlar ın kapağı eski baskı gelmiş 😭 Yeni baskıyı çok tatlı bulmuştum ve onu istiyordum ama bkm sağolsun... Neyse aldığım kitaplara geçiyimmm Winter Düzenbaz Hiçbir Şey Göründüğü Gibi Değil Rahel Tanrı’yla Hesaplaşıyor Cinder’ın Serüveni Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? Uzak Yıldızlar İ
Reklam
Reklam