" Seni gördüm, sanki başka bir dünyaya geldim. O zaman hayatın ne demek olduğunu anladım. O zaman insanın ne demek olduğunu anlamaya başladım. Önceleri yaşamak nedir bilmezdim, yine yaşamayı herkesten fazla severdim. Şimdi hayatımın kıymetini iyice biliyorum. "
" Asıl iyilik, tanımadıklarımıza yaptığımız iyiliktir. Halbuki biz bütün hüsnüniyetimizi dostlarımıza saklayıp, bunların dışında kalanları bir çırpıda ve kısa bir hükümle fena addediyoruz. "