♡Bibliyoterapi♡

♡Bibliyoterapi♡
@kitappheryerde
la chica que ama los libros y las flores “Oysa benim ruhumda savaş var. Durmadan ölüyor içimdeki insanlar.”
Sana iki kere müebbet verdikleri anda onların zamanına inanmayı bıraktım.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Reklam
Kısa ömürlü, sonsuzun zıttı değildir. Sonsuzun zıttı, unutulandır.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Stendhal’in dediği, hatıraların kristalleşme evresinde olmalıyım. Hatıralarım ölü yıldızlar gibi parlamaya devam ediyor. Geçmiş bana gerçekten geçmiş görünüyor, gelecekse pek güven verici değil. Fiilleri, koşul kipinde çekmeyi tercih ediyorum.
Sayfa 106·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Seni hak ediyor muydum? Sen benim en iyi tarafımdın, umarım ben de senin en büyük kusurun olmamışımdır.
Sayfa 106·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Güzel şeyler asla büsbütün hüzünlü olmazlar. Beni “ şeylerin güzelliği içinde” bıraktın, şairin dediği gibi.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
Reklam