Çoğunluğa bağlı olmayan tek şey insanın vicdanıdır. (s.135)
Birinin kötü olduğunu düşündüğü bir şeyle seni nitelendirmesi hiçbir zaman hakaret değildir. O kişinin ne kadar zavallı olduğunu gösterir sana, seni incitmez. (s.140)
Bağlılık, düşünmemek demektir, düşünmeye gerek duymamak demektir. Bağlılık bilinçsizliktir. (s.64)
İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de. (s.272)