Söyler misiniz, sözgelimi müzik dinlerken, sevdiğimiz insanlara güzel bir akşam geçirirken, onlarla sohbet ederken duyduğumuz haz neden daha çok bir yerlerde var olan büyük bir mutluluğun yansımasıymıs gibi gelir bize? Nedeni nedir bunun? Belki hiç tatmamışsınızdır bu duyguyu?
-Deyimi bilirsiniz "Mutluluk bizim olmadığımız yerdedir."
Vebadan saklanacak bir yer bulmak, bazı önlemler almak mümkündü hiç değilse, ama ne mesafe, ne de engel tanıyan ve her yere sızabilen düşünceden nasıl saklanabilir insan?