Bir diş doktoru, bir öğretmenden ne farkı var?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Cevap: Diş doktoru: "Ağzınızı açın." der, ama bir öğretmen: "Ağzınızı kapatın." der.
Üç kardeşler, otururlar bir evde
Hiç benzemez birbirine üçü de.
Sen onları ayırt edeyim derken,
Dönüşürler çabucak birbirlerine.
Birincisi evde yoktur, gelecek.
İkincisi çıkmış gitmiş, dönmeyecek.
Üçünden en küçüğü evdedir.
O olmazsa her ikisi ne edecek?
Bildiğimiz sadece üçüncüdür.
Çünkü birinci İkinciye dönüşmüştür.
Sen tam onu görüyorum derken,
Bakarsın ki, kardeşi görünmüştür.
Söyle şimdi: Üçü tek bir kişi mi?
Adından da anlaşıldığı gibi bir bilmece kitabı. İçinde güzel, hoş bilmeceler barındıran eğlenceli bir eser. Okumanızı tavsiye ederim. Çevrenize sorarsınız bilmeceleri. :D
Evde değil, gelecek. Bu gelecek zaman.
Çıkmış gitmişse, bu gelmeyecek. Geçmiş zaman.
O hem en küçükleri hem de o olmazsa ötekilerde olmuyor. Üstelik evde bulunan da yalnızca o. Şimdiki zaman.