📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...seni çok seviyor mu?"
"Sevmez olur mu..."
"Yürekten mi seviyor?"
"Kesinlikle."
"Öyleyse geleceğine emin olabilirsin. Biraz gecikebilir, ama bir gün mutlaka seni bulacaktır."
“İnsanların duygularının bu kadar sahte oluşuna inanamıyorum. Bana kalsa bir insan, sevdiği dışındaki herkese kördür. Çünkü sevgiyi bir kişi hak eder… Bir insan güzel gözükmek istiyorsa sadece bir kişi görsün diyedir. Bir insan çok güzel yemek yapıyorsa bir kişinin tadmasını bekler. Bir insan vakit ayırmak istiyorsa o, bir kişiye vakti ayırır. Ve bir insan aşık olmuşsa sadece o kişinin sevmesini bekler. Sırf o sevdi diye sevmediği şeyleri sever. Sırf onun hoşuna gidiyor diye yapmayacağı şeyleri yapmaya başlar. Onun ilgisini çekebilmek için uğraşır ve bir tek onu arzular. Başka kimse umrunda olmaz. Hayat böyledir, her şey tek bir kişiye ve özel olmalıdır… Başka insanları bilmem ama ben sevginin bundan ibaret olduğunu düşünüyorum. Zamanın arta kalanında sevdiği kişiyi anımsamak değildir. Eğer beklemek gerekiyorsa bir dakika da olsa bir ömür de beklenilmesi gerekir. İnsan, sevdiğine sadık olması gerekir en büyük fedakarlık budur.”