Bazı ilişkiler “sevgi eksikliği” yüzünden bitmez.
Bazen sadece iki insanın bağ kurma dili birbirine uymaz.
Bağlanma bize şunu anlatıyor:
Aşkı sürdüren şey yoğunluk değil, bağlanma uyumudur.
Ve en zor fark edilen gerçek şu:
Bazen doğru kişiyi değil, yanlış dinamiği seçeriz.
💭 Belki de soru “kim beni seviyor?” değil…
“Ben nasıl bağlanıyorum?” olmalı.
Geçenlerde aldığım bir kitap için hediye olarak kitap ayracı koymuşlar. Üstünde " Keşke iki ömrüm olsa biri yaşamak için biri okumak için" Ne güzel bir söz ama sonra düşündüm ki " Keşke bir ömrüm olsa okumak için zira okumak demek yaşamaktır. "
Kitap okurken anlamakta zorlanıyorsanız, kelimeleri değiştirin. Eş anlamlısını kullanın, ekleri değiştirin, deyim kullanın, kelime wkleyn, kelime çıkarın... Belki işe yarar. Zaman kaybı olabilir...