Üzgün olmak kolaydır. Sadece birkaç dakika oturup bazı şeyleri düşününce bile üzülüyor insan. Ama mutlu olmak zordur arkadaşlar. Birkaç saniyelik arkadaşlarınızla beraber güldüğünüz anlardan bahsetmiyorum. Hayatta her zaman mutlu olmak zordur. Güzel olan zordur. Bu yüzden insanın zoru başarması gerekir. Bazı anlarda kolaya kaçabilirsiniz ama bu konuda zoru başarmalısınız. Zoru başarın ve hayat boyu mutlu olmaya çalışın. Ama mutluluğu nerede aradığınıza da dikkat ederek arayın. İyi akşamlar dilerim hepinize. Benden bu kadardı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖