ö

Ölümden sonrası

1 üye
Takip
Hepimiz bir gün öleceğiz Bundan sonra başka bir hayat daha varsa, ki ben olduğuna inanıyorum.
Ölümden sonrası
Ölümümüzden sonra mezarımızı yerde aramayınız! Bizim mezarımız âriflerin gönüllerindedir."
Ölümden sonrası
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ölümden sonra ruhların ne olacağını ve ruhların nereye gideceğini merak ettim
Ölümden sonrası
İŞBU ŞİİR KAFATASIM ÜSTÜNE SÖYLENMİŞTİR
"ölmek birşey değil doktor ondan sonrasını düşlemek beter!"
Bilgi Yayınları :180
Ölümden sonrası
Sakın Allah'ı zalimlerin yaptıklarından gafil sanma. Onları ancak öyle bir güne bırakıyor ki, o günde gözler (korkudan) bakakalır. / Başlarını dikerek (hesap yerine doğru) koşarlar. Gözleri kendilerine bile dönmez ve yüreklerinin içi bomboş kalmıştır."
Sayfa 85·Kitabı okudu
Ölümden sonrası
Tek tesellim, ölümden sonra hiçlik ümidiydi; orada tekrar yaşama düşüncesi içime korku salıyor, beni hasta ediyordu. Ben ki henüz yaşadığım dünyaya bile alışamamışım, bir başka dünya neyime yarardı benim?
Sayfa 63
Ölümden sonrası