"Şimdiye kadar pek çok hata yaptım ve şüphesiz ölmeden önce birçok hata daha yapacağım. Acıyı gördüğümde, beceriksizliğimin öfkeye yol açtığını anladığımda, sorumluluğumu kabul edip önce kendimi affetmeyi, sonra da düşüncesizliğimin zarar verdiği herkesten özür dilemeyi öğrendim.Geçmişi yaşanmamış kılamayacağıma göre ve pişmanlıktan başka elimde Tanrı'ya sunabileceğim hiçbir şey olmadığı için, içten özürlerimin kabul edilmiş olmasını umuyorum."