Çocukların çektiği bu işkenceye sessiz kalan akrabalar nasıl oluyor da kendilerini birer Müslüman olarak niteleyebiliyorlardı? Bunu gören Ferid "Bu insanlar ak deyip kara, kara deyip ak yapıyor," diyordu.
Bazıları var, samimi olmaya gelmiyor. Siz kimsiniz de karışıyorsunuz, akıl vermeye çalışıyorsunuz. Kimse size bu hakkı vermiyor. Tamam, görüşünüz vardır, paylaşırsınız ama olayı biz bile açmazken size mi düştü? Yapmayın bunu ya, ben size karışmıyorum siz de bize karışmayın ve akıl vermeye çalışmayın.