Kitabı genel anlamda beğendim. Katilin son sayfalara kadar kim olduğundan emin olamamam keyif verdi. Ama yapılan "Türkiyeli, Türkiye kökenli " gibi ifadeler biraz sinir bozucu. Başka milletlerden insanlara bu gibi tabirler kullanılmaması, türklere gelince ise kullanılması dikkatimi çekti. Kitabı, okurken aynı zamanda 2 farklı kitap okudum. Ana olay örgüsü dışında gerçekleşen mitoloji anlatımı zevk verdi. Kitabın 12 bölümden oluşması ise güzel bir referans.
Final ise beni çok tatmin etmedi sanki bir bölüm daha varmışçasına gibi bitti. Genel anlamda güzel bir deneyim idi.