İnsanların "aşk" dediği şey, onları çiftleşmeye zorlayan bir kimyasal reaksiyon. Çok sert vurur, sonra yavaşça söner. Seni de sorunu bir evlilikle mahsur bırakır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sayfa 75'den merhabalar! ✨
Kitabın gidişatını gördüğüme göre sonunu tahmin edebiliyor gibiyim 🌼
Bakalım tahminlerim doğru çıkacak mı... Bence Işıl ile Burak olacak kitabın sonunda... 🙈
Broke & LightZeynep Sahra
Görüyorsunuz, aslında herkesin içinde saklı olan yetenekler vardır.
Önemli olan içimizdeki yeteneği önce kendimize, sonra dünyaya sunacak cesareti bulmakta.
Yani bir kitap ne kadar vurabilirse bir insanı bu kitap beni o kadar vurdu...
Aslında okumaya başladığım zaman kitap hakkında hiçbir fikrim yoktu, hatta kapağına bakarken daha çok denizle alakalı olacağını düşünmüştüm..
Fakat ilk başladığından itibaren öyle bir içine çekti ki konusu, kurgusu, karakterleri... Benim hayal ettiğimle içeri bambaşka oldu...
Aslında çok ters zamanıma denk geldi normalde onu bir solukta okumayı tercih ederdim ama biraz yaydım okumayı...
Ama her türlü beni çok etkileyen bir kitap oldu.
Konusundan bahsetmem gerekirse Martin bir denizci, fakat böyle daha çok özgür ruhlu alt tabakadan biri, ve Ruth denen bir kıza aşık oluyor, ama kız üst tabakadan daha bilgili, okunmuş ve kız da Martin'e bir şeyler hissetmeye başlıyor.. fakat Martin'in bilgisizliği bu ilişkide büyük bir rol oynuyor ve kız bunu düzeltmek için Martin'e okumayı, düzgün konuşmayı öğretmeye başlıyor.
Bu süreçte de Martin'in okumayı öğrendiği süreçte kitaplara büyük bir merak salmaya başlıyor, ve kendine hedef koyuyor "Ben de yazar olacağım" diye.. tabii Martin'e kimse inanmıyor bu süreçte, ama o kadar sevdim ki bu karakteri asla etrafına bakmadan hedeflediği şey in üzerine gitmeye başlıyor.. ve biz de Martin'e bu yolculukta eşlik ediyoruz.
Sonunu asla bu şekilde tahmin etmemiştim..
O kadar ağladım ki kendimi durdurmakta zorlandım gerçekten..
Ben çok sevdim ve mutlaka herkesin okumasını tavsiye ediyorum