Yaşadığı açmaz buydu. Nasıl yemeye ihtiyacı varken kimse onu davet etmemişti ama şimdi binlerce yemek satın alabilecek durumdayken tersine iştahı giderek azalırken sağdan soldan peş peşe yemek davetleri yağıyordu.
O değil de arkadaşlar, bu Martin Eden kitabı neydi öyle ya... Dün gece bitirdim ve o kadar ağladım ki, şimdi uyanınca hala onu düşünüyorum mesela..
Okuyanlar, bu kitap sizde hangi etkiyi yarattı bunu çok merak ediyorum? 🥹🥺