Örümceğe dönüşen bir adamın ailesi ile yaşadığı süreç işlenmiş kitapta. Çok duyduğum merak ettiğim beklentimin yüksek olduğu ama okuyunca pek beğenmediğim sanki konu uzasın diye sayfa çoğalsın diye gereksiz sıkan detaylara yer verilmişti ben pek keyif alarak okumadım.
Tolstoy’un okuduğum ilk kitabı insan neyle yaşar oldu, cok beğendim icinde kısa hikayeler var ama öyle hikayeler ki insan sonunda durup düşünüyor ders çıkarıyor. Kesinlikle okumaya değer bir kitap kitaplığınızda var ve hala okumadıysanız hemen başlayın zaten bir solukta okuyup bitireceksiniz.