Bütün yara izlerini bir güzellik olarak görmeliyiz. Tamam mı? Bu bizim sırrımız olsun. Çünkü tecrübelerime dayanarak söylüyorum, ölürken yara izi olmaz. Yara izi "Ben kurtuldum," demektir.
Matt Haig'in ilk olarak "İnsanlar" adlı romanını okumaya başlamıştım ancak beklediğim gibi beni memnun eden bir kitap olmamıştı. Ama bu kitap yazar hakkındaki tüm kötü düşüncelerimi silip attı. Kitabı okurken Nora'nın yerinde olmak nasıl olurdu?, Ben ne yapardım? gibi türlü sorulara kafamda cevap aradim. Keşke herkes Nora kadar şanslı olsa ve yaşadığı hayatın iplerinin kendi elinde olduğunu, hayatını kendi yaptıklarının şekillendirdiğinin farkına varabilse:)