Kendini ve çevresindeki insanların davranışları gözlemlemeyi sevenlerin tüm bunları bir de deneylerle bilimsel bulgularla ilişkilendirebileceği bir kitap.Her zamanki gibi kitabın adından çok daha fazla şey var içinde. Beyin başlığı ile yola çıkıp genel kültür, tıp, tarih, teknoloji, insan ilişkileri, psikoloji gibi pek çok şeyi bulabileceğiniz enfes bir kitap.
Serkan Bey'in kitaplarını okurken pozitif bilimlerin teorik kitaplardan çıkıp sokağa, insan ilişkilerine,yediğimize, içtiğimize dönüştüğünü hissedebiliyorum.
Bilimsel birikimin sıradan hayatlarımızda bu denli gözlemlenebilir ve fark edilebilir olması benim için muazzam bir deneyim.
Ne diyelim Rabbim kalemine kuvvet versin.
Çok çok yazsın çok çok okuyalım.